سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش تعاونی‌های اندیمشک در جشنواره تعاونی‌های برتر

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک از کسب عنوان برتر ۳ تعاونی این شهرستان در سیزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید ناصر حسینی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر خوزستان برگزار شد که درمجموع 24 تعاونی در سطح استان با توجه به فعالیت های مثبت در حوزه کارآفرینی و اشتغال مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی با اشاره به تعاونی های برتر استان بیان داشت: شرکت مهر دشت کرخه صادر کننده برتر محصولات کشاورزی وارگانیک به کشورهای اسیای میانه و حوزه خلیج فارس، شرکت تعاونی فرش دستباف زرین مهر و اتحادیه تعاونی های کشاورزی اندیمشک در سطح استان برتر شناخته شدند.

حسینی افزود: اقدامات خوبی در زمینه کشاورزی، خدمات و صنایع دستی از جمله فرش دستباف انجام شده است و اندیمشک بیشترین صادرات محصولات ارگانیک کشاورزی در استان به کشورهای آسیای میانه و حوزه خلیج فارس را دارد که تعاونی مهردشت کرخه صادرکننده برتر و ملی شهرستان سهم بیشتری از این صادرات را به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک عنوان کرد: اندیمشک در زمینه فرش دستباف دارای توانمندی خوبی است و بزودی بزرگترین کارگاه فرش دستباف در اندیمشک به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/م

3 تعاونی اندیمشک رتبه برتر خوزستان را کسب کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.