سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی برای ۲۵ هزار مازندرانی

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران گفت: ۲۵ هزار نفر از تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی در استان بهره‌مند شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، غلامرضا شریعتی رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تا کنون ۱۸۰۰ میلیارد ریال از منابع داخلی سپاه برای اشتغالزایی در استان اختصاص یافت گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر در بخش های مشاغل خرد و متوسط از تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی استان  دریافت کردند .

وی افزود: محرومیت زدایی، ایجاد زیرساخت‌های اساسی برای کمک به نهاد‌های دولتی، اشتغالزایی و به کارگیری جوانان و دیگر ظرفیت‌های مردمی برای خدمت رسانی، اولویت‌های اصلی فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه است.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با بیان این که در حوزه توسعه و عمران روستایی تا کنون بیش از ۲۵۰۰ طرح بزرگ و کوچک توسط بسیج ساندگی سپاه کربلا اجرا شد، گفت: بخشی ازاعتبارات این طرح‌ها از طرف دولت تامین شد، اما قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تامین کننده اصلی اعتبارات این طرح‌ها بوده است.

شریعتی افزود: بسیج سازندگی سپاه کربلا امسال ۲۵۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های محرومیت زدایی هزینه کرد و این آمادگی را دارد با کمک دستگاه‌های دولتی ۵ ساله برای همه اقشار محروم استان که فاقد مسکن هستند، مسکن بسازد.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با اشاره به ساخت بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی گفت: ساخت سالن و استادیوم ورزشی، خانه بهداشت، بیمارستان، کتابخانه و از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی در حوزه زیرساخت است که همه این طرح‌ها پس از تکمیل به دستگاه‌های دولتی مربوطه تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام /ر

ساخت مسکن ۵ ساله برای اقشار محروم مازندران

برچسب ها: سپاه ، محرومیت زدایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.