سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حمله موشکی به مقر تروریست‌ها علامت هوشیاری سپاه بود

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت:حمله موشکی به مقر تروریست‌ها علامت بیداری و هوشیاری سپاه بود‌.

حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمله موشکی به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق اظهار کرد: وظیفه سپاه قدس رصد کار‌های ضد انقلاب در هر نقطه‌ای است و سربازان گمنام امام زمان (عج) مانند همیشه با قدرت به وظیفه خود در حفظ امنیت کشور عمل می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: حمله موشکی به مقر تروریست‌ها علامت بیداری و هوشیاری سپاه بود‌؛ چراکه باید با ضد انقلاب در هر جایی که باشد برخورد کرد.

اکرمی با بیان اینکه اقدام سپاه در حفظ امنیت کشور موثر خواهد بود؛ گفت: زمانی که دولت سوریه از ما  درخواست کمک کرد؛ سپاه به یاری شتافت و اگر چنین نکرده بود؛ اکنون ضدانقلاب سوریه را گرفته بود. این گروهک‌ها هم ضد انقلاب هستند و باید با آن‌ها برخورد شود.

گفتنی است؛ یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه با مشارکت یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه، روز شنبه (۱۷ شهریور ماه) در یک عملیات موفق ، محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک های پلید و جنایتکار و مرکز آموزش تروریست های وابسته را با 7 فروند موشک زمین به زمین کوتاه برد ، مورد هدف قرار داد.

بر اساس گزارشات موثق و مستند دریافتی در این عملیات ، این مرکز توطئه علیه امنیت ملی ایران منهدم و دهها تن از سران و عناصر مهم عملیاتی گروهک به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.