اکرمی گفت:خیلی از حرف‌ها پشت تریبون حل شدنی نیستند و آقایان نماینده بیشتر دنبال تئوری و نظریه هستند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به سوال نمایندگان مجلس از رئیس جمهور اظهار کرد: بنده در سال‌های گذشته نماینده مجلس بودم و معتقدم خیلی از حرف‌ها پشت تریبون حل شدنی نیستند و آقایان نماینده بیشتر دنبال تئوری و نظریه هستند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه رئیس جمهور در مسیر عمل و کار قرار دارد, افزود: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که کار اجرایی به دلیل بسترسازی سخت و مشکل است؛ به همین دلیل بین ایده و عمل تفاوت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پیش از طرح سوال از رئیس جمهور موضوع تغییر تیم اقتصادی دولت مطرح بود؛ گفت: به جز تغییر رئیس بانک مرکزی ما شاهد تغییر دیگری نبودیم و حالا استیضاح وزیر صمت مطرح شده است.

اکرمی با بیان اینکه ما هیچ توجیهی در این زمینه را نمی‌توانیم بپذیریم؛ افزود: 70 هزار خودرو در سایپا و ایران خودرو وجود دارد و عدم وجود قطعات را بهانه می‌کنند.

وی در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درخصوص جمع آوری امضا برای استیضاح رئیس جمهور نیز گفت: استیضاح در شرایط امروز هیچ جوابی نمی‌دهد.در علم پزشکی و طبق نظریه پزشکان آخرین مرحله درمان جراحی است و مشکل را اول باید با دارو مرتفع کرد و سپس به سراغ اتاق جراحی رفت؛ به همین دلیل استیضاح روحانی را نامناسب می دانم و همه باید با وحدت و انسجام مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
فقط قیمت خودرو برایشان مهم شده بابا به خدا اگر سوار ماشین هیچی نمیشه گرانیه بازار مردم را فلج کرده برنج ومرغ ولبنیات وگوشت وحبوبات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
اساسا قوه مجریه همانطور که از اسم آن هم معلوم می شود برای اجراست ولی پشت تریبون رفتن و افتتاحیه وکلنگ زنی واختتامیه و برگزاری سمینارهاهیچ کدام برای مجریه تکلیف قانونی وشرعی واخلاقی نشده ولی
چرا در این کشوراین موارد نهادینه شده خود معضلی است!! که حقیقتا چاره ای نیاز دارد
عید همگی مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
پس شما که با رئیس جمهور ارتباط دارید لطفا از ایشان بخواهید که یک حرکتی انجام دهند. چیزی که مردم احساس کنند ایشان به فکر حل مشکلات هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
چرا همه کالاها هر روز گرون میشه پس چرا کسی کاری نمیکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
پراید تا پارسال همه مسخرش میکردن شده ۴۲ملیون
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
ما مردمی خوبی داریم مشکلات را درک میکنند بهتره همه چیز شفاف سازی شه تا با اتحاد هم مشکلات را حل کنیم
آخرین اخبار