سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد؛

توجه به توصیه های پلیسی در سفرهای شهریور ماه

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:با توجه به افزایش حجم سفرها در محورهای برون شهری، رانندگان وسایل نقلیه با احتیاط بیشتر و با توجه به هشدارهای پلیسی رانندگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به بررسی علل تصادفات در محورهای برون شهری، علت اصلی تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ وسایل نقلیه بوده که بیانگر عجله و شتاب رانندگان جهت رسیدن به مقصد و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی است.

وی اضافه کرد: بیشترین ساعات تصادفات ساعت ۱۶ الی۲۰ بوده که باید رانندگان در این ساعات با رعایت صبر و حوصله و توجه به تابلوها و علائم نصب شده در راه ها رانندگی کنند تا از وقوع تصادفات دلخراش در این ساعات جلوگیری کنند.

سرهنگ همتی زاده ادامه داد :۴۵ درصد از تصادفات بوقوع پیوسته در سال جاری مربوط به واژگونی وسایل نقلیه در محورهای برون شهری بوده که بیانگر رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی و سرعت مرگبار وسایل نقلیه بوده که می بایست رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی در نیمه دوم شهریور ماه جهت پیشگیری از تصادفات رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام  افزود:با توجه به افزایش حجم مسافرت ها در هفته های آتی پلیس راه استان با اجرای طرح های ضربت برخورد با تخلفات بویژه تخلفات حادثه ساز و توقیف خودروهای دارای ۲ تخلف همزمان و گشت زنی مداوم در محورهای مواصلاتی به صورت محسوس و نامحسوس جهت پیشگیری از تصادفات اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

توصیه های پلیس به رانندگان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.