سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط‌ عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان ايلام خبر داد؛

افتتاح پروژه تعریض و بهسازی ورودی لومار - سرتنگ

روابط‌ عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان ايلام از افتتاح پروژه تعریض و بهسازی ورودی لومار - سرتنگ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;نورالله دلخواه مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ایلام عنوان کرد:تعریض و بهسازی ورودی محور اصلی شهرستان لومار- سرتنگ به طول 15 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به طور صد درصد به پایان رسیده است.

دلخواه در مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: به منظور رفع خرابی های موجود و نگهداری مطلوب و بهینه وارتقای کیفی سطح راههای استان ایلام این اداره کل عملیات تعریض و بهسازی را در مسیرهای ارتباطی استان آغاز کرده است.

 وی ادامه داد: در صورت تأمین به موقع منابع اعتباری لازم ،هر نقطه ای از راه های استان که نیاز به تعریض ، بهسازی داشته باشد، عملیاتی می شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان ایلام با اشاره به اهمیت ترمیم راه ها و نگهداری از وضع موجود که وظیفه اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است، از مسئولان کشور و استانی درخواست نمود نسبت به تأمین اعتبارات مناسب جهت ایمن سازی و ارتقاء سطح ایمنی محور های مواصلاتی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ د

بهسازی ورودی جاده لومار - سرتنگ

برچسب ها: حمل و نقل ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.