سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی به بهانه مذاکره با آمریکا به دنبال فرافکنی هستند

نماینده سابق مجلس با انتقاد از فرافکنی برخی از فعالان سیاسی به بهانه مذاکره، گفت: با مدیریت مناسب، تحریم‌ها یک فرصت طلایی است.

لاله افتحاری عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علیرغم تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی فایده بودن مذاکره مجدد با آمریکا برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب درصدد زمینه‌سازی برای ایجاد بستری برای مذاکرات مجدد با آمریکا هستند، اظهار کرد: این افراد یا توان کار ندارند و یا به دنبال این هستند، که به بهانه مذاکره با آمریکا فرافکنی کنند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه این افراد برنامه و کارشناسان مناسبی ندارند، گفت: متاسفانه برخی مقامات و مسئولان شیفته اروپا و آمریکا هستند و فکر می‌کنند که در آنجا خبری است، در حالی که همه این موارد در جمهوری اسلامی برای یک مسئول یک ایراد بزرگ و جدی محسوب می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: این افراد دلیل بیشتر مشکلات کشور را مربوط به عوامل خارجی و نه ناکارآمدی دستگاه‌ها و بعضا مدیران آنان می‌دانند، درحالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تحریم‌ها می‌تواند، تاثیر داشته باشد، اما با مدیریت مناسب تحریم‌ها یک فرصت طلایی است.

افتخاری خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید با پا فشاری روی ظرفیت و توانمندی‌های داخلی قدرت لازم را به دست بیاورند، مقامات کشور‌هایی مانند هند و چین طبق فرهنگ داخلی خود عمل می‌کنند، متاسفانه مسئولان کشور ما به فرهنگ دینی و مصالح کشور بی توجه هستند.

گفتنی است؛ اخیرا برخی در کشور  به دنبال این هستند که مشکلات کشور را مربوط به تحریم‌ها نشان دهند و در همین راستا دم از ضرورت مذاکره مجدد با  آمریکا می‌زنند، در حالی که مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را در هر سطح ممنوع اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.