سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه ماه محرم الحرام؛

هم اندیشی مسئولین و مداحان هیئات مذهبی در کاشمر برگزار شد

جلسه هم اندیشی مسئولین و مداحان هیئات مذهبی با هدف بررسی سیاست‌های کلی فرهنگ عمومی و تقویت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان کاشمر خاصه برنامه ریزی عزاداری دهه اول محرم الحرام در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛حجت الاسلام نجفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشمر در جلسه هم اندیشی مسئولین و مداحان هیئات مذهبی کاشمرگفت :  مسئولان هیئت ها باید در انتخاب مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) دقت لازم را داشته باشند و از اسراف در هزینه‌ها و مباحث ظاهری، به کیفیت محتوای عزاداری توجه ویژه داشته باشند.
 
در ادامه حمزه سپهریان مدیرعامل موسسه آستانه حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و زیارتگاه شهید مدرس (ره)  گفت: مهمترین رسالت هیئت‌های مذهبی در ماه‌های محرم و صفر، کسب معرفت به قرآن و اهل بیت (ع)، ترویج فرهنگ صحیح عزاداری و انسجام و وحدت بیشتر جهت برگزاری با شکوهتر برنامه هاست.
 
وی افزود: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم الحرام، ۵۵ هیئت مذهبی در دهه اول به زیارتگاه شهید آیت الله مدرس (ره) مشرف خواهند شد، لذا جلوگیری از اسراف و تفریط در مراسم و همکاری مسئولان هیئت‌ها با فرماندهی انتظامی و بسیج در امر امنیت و برقراری نظم و رعایت اصول بهداشتی در ایستگاه‌های صلواتی در خیابان‌ها و میادین شهر در مراسم عزاداری مورد انتظار است.

سپهریان از مسئولان هیآت مذهبی درخواست نمود در خصوص کیفیت محتوایی برنامه‌ها و بصیرت افزایی عموم مردم خاصه نوجوانان و جوانان اهتمام ورزند و از بدعت گذاری در آئین‌های عزاداری بپرهیزند و تکریم مستمندان، نیازمندان، کهنسالان، معلولان و مخاطبین کم توان و اطعام آنان در دستور کار قرار گیرد.

 
انتهای پیام// و.ت
 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.