سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امانی:

ما زنان باید در همه مقدرات کشور اثرگذار باشیم/ اگر ما را از در بیرون کنند، از پنجره وارد می‌شویم

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه دوست ندارم که به ما زن سرپرست خانوار بگویند، گفت: اگر ما را از در بیرون کنند، از پنجره وارد می‌شویم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران عصر امروز(شنبه) با حضور در نمایشگاه زنان و تولید ملی که در بوستان گفتگو برگزار شد، اظهار کرد: ما در ارتباط با تغییر رویکردی که از سال 92 در حوزه زنان شروع کردیم، به موفقیت‌های چشم گیری رسیده‌ایم.

عضو شورای شهر تهران با ابراز خشنودی از قرار گرفتن تصویر یکی از زنان در بیلبوردهای شهری که مدتی قبل برای اولین بار انجام شد، گفت: حضور بانوان در لیست 30 درصدی تهران سبب شد جایگاه زنان بهتر دیده شود و بعد از آن که بانوان همراه خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی حضور یافتند، این موفقیت تکرار شد.

امانی ادامه داد: ما عهد کرده‌ایم که بر اساس برنامه‌هایی که معمار انقلاب بنا گذاشت، در تمام مقدرات کشور دخالت کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اگر ما را از در بیرون کنند، از پنجره وارد می‌شویم، تصریح کرد: ما باید در تمام مقدرات کشور اثرگذار باشیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه هر جا برای حضور زنان بسترسازی و برنامه‌هایی اجرا شد، زنان به عنوان نیمی از تولید کنندگان بودند، گفت: زنان به عنوان نیمی از تولید کنندگان کشور با یک دست چرخ اقتصاد را چرخاندند و با دست دیگر چرخ معنویت را چرخاندند.

امانی با تأکید بر اینکه شهرداری تهران بخش تصویرگری دارد و نباید مجری کارها باشد، تصریح کرد: شهردار تهران باید به عنوان رئیس دولت محلی نقش تصویرگری خود را با دقت ایفا کند.

وی با بیان اینکه 18 درصد پرسنل شهرداری تهران زن هستند، ‌گفت: زنان 16 درصد مدیران شهرداری را تشکیل داده‌اند و یک شهردار زن 50 درصد مدیریت‌ها را به بانوان داده است.

عضو شورای شهر تهران در پایان با اشاره به موفقیت یکی از بانوان کشورمان در راستای کسب ثروت از زباله، گفت: هنگامی من برای اولین بار نسرین فقیهی را دیدم و در مورد کارش با او گفتگو کردم، به من گفت آشغال صادر می‌کنم و دلار وارد می‌کنم و او امروز یکی از تاجران نامی کشور است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.