معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران:

9 پست به اداره کل زنان اضافه شده است

شجاع پوریان با بیان اینکه ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را به عنوان یکی از معاونت‌ها شکل دادیم، ‌گفت: امروز یک معاونت جدید با 3 اداره به اداره کل زنان افزوده شده است.

9 پست به اداره کل زنان اضافه شده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ولی‌الله شجاع پوریان معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه زنان و تولید ملی که امروز(شنبه) برگزار شد،‌ اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه نشان از توجه شهرداری به حوزه زنان است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در ادامه با اشاره به برگزاری همزمان نمایشگاه عطر سیب در بوستان ولایت، گفت: نمایشگاه عطر سیب نشان از احترام شهرداری تهران به اولویت دینی و باورهای اعتقادی مردم است که مانند ثنوات گذشته برای تکریم عاشورا به میدان آمده است.

وی در خصوص نمایشگاه زنان و تولید ملی ادامه داد: پشت این نمایشگاه تلاش‌های بسیاری پنهان است.

شجاع پوریان با بیان اینکه در دوره جدید مدیریت شهری برخی گفته‌اند که حوزه زنان تضعیف شده است، تصریح کرد: ما امروز به مدل حقیقی حوزه زنان رسیده‌ایم، زیرا در مدیریت گذشته جمعی از بانوان به عنوان مشاور امور زنان در مناطق 22 گانه حضور داشتند که مستقیم زیر نظر شهردار کار می‌کردند، اما اکنون با برخورداری از معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی، مدیریت امور زنان در کنار مشاور زنان فعال است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران با بیان اینکه این مجموعه برای برگزاری خود مصوبه شورا را نداشت و خارج از قانون برگزار می‌شد، گفت: معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی با مشاوران زنان تداخل داشتند و چون موازی کاری می‌کردند، ما مدل آن را اصلاح کردیم.

شجاع پوریان افزود: در این دوره تلاش کردیم این تعارض حل شود و به این مدل رسیدیم که ستاد توانمند سازی زنان سرپرست خانوار را به عنوان یکی از معاونت‌ها شکل دهیم و امروز به اداره کل زنان یک معاونت جدید با 3 اداره افزوده‌ایم که در مجموع 9 پست به اداره کل بانوان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه یک مدیریت واحد برای فعالیت زنان به وجود آمده است،تصریح کرد: در دوره جدید نه تنها حوزه زنان تضعیف نشده، بلکه تقویت هم شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار