سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در 5 ماهه نخست سال جاری؛

ختم بیش از 540 فقره پرونده در شوشتر به صلح و سازش

رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان از ختم بیش از 540 فقره پرونده به صلح و سازش در 5 ماهه نخست سال جاری در شهرستان شوشتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در جلسه شورای معاونان قضایی استان که در شوشتر برگزار شد بیان داشت: 3 هزار و 66 فقره پرونده به احتساب پرونده های باقیمانده از سال گذشته توسط اعضا شورای حل اختلاف شهرستان شوشتر رسیدگی و مختومه شدند.

وی تصریح کرد: از این تعداد پرونده وارده به این شورا، 546 فقره پرونده در 5 ماهه نخست سال توسط اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان به صلح و سازش ختم گردید.

زبیدی نیا اذعان داشت: اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان با وساطت و تلاش های مضاعف خود و با ورود به بعضی از پرونده ها با موضوعات مهم مانند قتل و اختلافات مالی و ملکی از ایجاد تنش و درگیرهای زیان آور برای منطقه جلوگیری نمایند.

معاون قضایی و رئیس شوراهای حل اختلاف خوزستان در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب شورای حل اختلاف شوشتر اظهار کرد: خوشبختانه شورای حل اختلاف این شهرستان در زمینه ایجاد صلح و سازش عملکرد مطلوبی داشته و باید در این زمینه مورد حمایت و تقویت بیش تر قرار بگیرد.

انتهای پیام/گ

صلح و سازش، پایان پرونده های مالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.