سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مجلس:

فعالیت های فرهنگی آثار بلندمدت دارد

نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت:فعالیت های فرهنگی آثار بلندمدتی دارد و دفاع مقدس یکی از قوی ترین فرهنگ ها در عرصه جهانی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند،خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی امروز در بازدید از ستاد کنگره 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی گفت:بزرگداشت دفاع مقدس نمونه ای از تعالی فرهنگ بی نظیر است و می تواند تنها راه مقابله با تهاجم فرهنگی باشد.

وی فرهنگ دفاع مقدس را مایه حیات جامعه دانست و افزود:فرهنگ مادی غرب در برابر فرهنگ شهادت بسیار خرد و کوچک است که جوان ایرانی به راحتی از کنار آن رد می شود.

حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی گفت:هیچ کشوری عظمت فرهنگ جمهوری اسلامی ایران را ندارد اما بسیاری از کشورها حتی برای جنگ های ظالمانه خود نیز تعصب دارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سادگی در فرهنگ دفاع مقدس بیشترین اثرگذاری بر جامعه را دارد،افزود:برخی حساسیت های به وجود آمده برای نحوه هزینه کرد کنگره 2 هزار شهید ممکن است از روی دلسوزی باشد لذا باید با نهایت قناعت و سادگی کنگره ای را به سبک دفاع مقدس اما در شأن مقام شهدا برگزار کرد.

حجت الاسلام نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی نیز با اشاره به شبهات مطرح شده در خصوص بودجه برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان گفت:هیچ بودجه سرگردانی برای این کنگره هزینه نشده بلکه اقدامات صورت گرفته از سوی مردم بوده است.

وی افزود:بسیاری از امور نیز با عنایت خداوند و شهدا پیشرفت کرده است.

حجت الاسلام نوفرستی با تأکید بر اینکه یاد شهدا کمتر از شهادت نیست،گفت:جامعه بیشتر از شهدا به سرمایه گذاری برای این قبیل برنامه های فرهنگی نیاز دارد.

اجلاسیه نهایی کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی مهرماه امسال برگزار می شود.
انتهای پیام/غ

فرهنگ دفاع مقدس مایه حیات جامعه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.