سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ برنامه جامع اصلاح نظام اداری

معاون رئیس جمهور گفت: ارتقای پاسخگویی و مقابله با فساد از جمله بند‌های برنامه جامع اصلاح نظام اداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در شورای اداری استان سمنان گفت: دستورالعمل جامع اصلاح نظام اداری 10 برنامه ای، دو برنامه جدید دارد که شامل ارتقای پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد در نظام اداری و نیز ارتقای بهره ورزی در نظام اداری و اقتصادی با توجه به شرایط فعلی کشور است.

وی درادامه افزود: از سال 94 تا ابتدای امسال در مجموع 120 هزار نفر از بدنه دولت کم شده ولی علیرغم این کوچک سازی دولت، برای رفاه حال مردم و افزایش خدمات دهی به آنها، به نیروهای وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت اضافه شده است.

جمشید انصاری با اشاره به برخی خبرها درباره حقوق و مزایای کارمندان تصریح کرد: کارکنان دولت شرایط بودجه ای را می دانند و علیرغم اینکه دولت محدودیت بودجه ای دارد ولی این نباید بهانه ای باشد که به حقوق و مزایای کارمندان و مدیران خود بی توجهی کند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام زیرساختی و عمرانی دولت نیازمند حدود شش هزار میلیارد ریال منابع مالی است ابراز داشت: تکمیل طرح های نیمه تمام و زیرساختی کشور در صورت تخصیص 10 درصد کل اعتبارات به بخش عمران، 13 سال طول می کشد.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور با اشاره به این که دولت الکترونیک فساد اداری و تماس مردم با کارکنان را کاهش می دهد  عنوان کرد: تا پایان دولت دوازدهم 2 هزار و 200 خدمت دولتی ، الکترونیک ارائه می شود تا با قطع ارتباط مردم با کارکنان، سلامت اداری در کشور افزایش یابد.

انتهای پیام / ز

جزییات ابلاغ برنامه جامع اصلاح نظام اداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.