سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایت انتخاب واحد دانشجویان بدهکار بسته می شود/ بدهی 6ونیم میلیاردی دانشجویان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:دانشجویان پردیس بین الملل ۶۵ میلیارد ریال به دانشگاه بدهکار هستند  

 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: با توجه به پذیرش دانشجویان پردیس بین الملل در سال تحصیلی۹۳- ۹۲ و پذیرش دانشجویان غیر ایرانی از سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در این دانشگاه و لزوم پرداخت شهریه توسط این دانشجویان جهت امورات آموزشی ، متاسفانه عده ای از دانشجویان فوق الذکر از بدو ورود به دانشگاه شهریه پرداخت نکرده یا به صورت ناقص شهریه هر ترم را پرداخت نموده اند.
 
 خزایی گفت : این تعداد دانشجویان که حدودا ۷۰۰ نفر می باشند تا ابتدای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ ، ۶/۵ میلیارد تومان به دانشگاه بدهکار هستند و بر طبق قوانین موجود باید دانشجویان شهریه پرداز نسبت به واریز شهریه و تسویه مالی با دانشگاه اقدام نمایند.
 
 وی افزود: متاسفانه این امر صورت نگرفته و باعث بروز مشکلات عدیده ای در دانشکده ها از جمله توقف ارتقاء زیر ساخت های آموزشی دانشگاه و دانشکده ها و عدم پرداخت حق التدریس اساتید شده است. 
 
 معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد : با توجه به این مشکلات ، بر اساس تصمیم شورای آموزشی دانشگاه مقرر گردید که برای سال تحصیلی جدید ، سایت انتخاب واحد برای دانشجویان بدهکار بسته شود و تا تسویه کامل بدهی این دانشجویان قادر به انتخاب واحد نباشند.
 
 این مقام مسئول با اشاره به مساعدت دانشگاه با دانشجویان گفت: مقرر گردیده است تا پایان زمان انتخاب واحد  ، بدهی ترم های قبل تسویه گردد و تا زمان حذف و اضافه ، شهریه ترم جدید به حساب دانشگاه واریز شود.
 
 خزایی  بیان کرد : از سه ترم قبل ، در زمان ورود به امتحانات ، به این دانشجویان تذکرات لازم در خصوص تسویه بدهی شهریه با دانشگاه داده شده ؛ اما از سوی دانشجویان اقدامی صورت نگرفته است.
 
 وی از این دانشجویان خواست تا در اوایل هفته آینده سه نفر را از میان‌ خود به عنوان نماینده معرفی کنند تا در جلسه ای مشترک مطالب مربوطه مورد بحث قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ز

دانشجویان  ۶/۵ میلیارد تومان به دانشگاه بدهکار هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.