سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده هنگ مرزی زاهدان خبرداد:

کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در زاهدان

فرمانده هنگ مرزی زاهدان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز مرزداران علیه قاچاقچیان و کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ جواد رفیعی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با اشرافیت اطلاعاتی، از قصد تعدادی قاچاقچی برای انتقال مقادیری موادمخدر به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زاهدان گفت: مرزداران پس مشاهده قاچاقچیان با اجرای سنگین آتش علیه سوداگران مرگ توانستند محموله موادمخدر را از چنگال قاچاقچیان خارج کنند.

وی اضافه کرد: مرزداران با رعایت اصول امنیتی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم، منطقه را تحت پوشش عملیاتی خود قرار دادند که سرانجام با پاکسازی منطقه موفق شدند، ضمن توقف یک دستگاه خودرو وانت و یک دستگاه موتورسیکلت مقدار ۱۵۰ کیلو گرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف نمایند.

سرهنگ رفیعی در پایان ضمن قدردانی از نقش مؤثر و همکاری خوب مرزنشینان با مرزداران در برقراری امنیت پایدار و حراست از مرز‌های حوزه استحفاظی هنگ زاهدان افزود: مرزداران با پاسداری از مرزها، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرز‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد خواهند کرد.

 

انتهای پیام/ی

 

کشف قاچاق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.