سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 22 درصدی مصرف برق در شهرک های صنعتی اردبیل

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: افزایش 22 درصدی برق مصرفی در شهرک های صنعتی در سال جاری نشانگر رشد صنعت این استان است.

علی نظری شیخ احمد، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: بیشتر واحدهای این شهرک ها را صنایع کوچک و متوسط تشکیل دادند و بر این اساس نیاز است توجه ویژه ‌ای به این بخش از صنعت شود.

وی با اشاره به اینکه صنایع کوچک انعطاف ‌پذیری بیشتری در بحران ها و تحولات اقتصادی دارند، بیان کرد: ایجاد شرایط لازم برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان یکی از اهداف این شرکت است.

نظری بیان کرد: رسیدن به این هدف نیازمند ایجاد زیرساخت‌ های لازم در شهرک‌ های صنعتی است که در این جهت، گام های بلندی در تکمیل و توسعه زیرساخت های لازم برای توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اردبیل با اشاره به اینکه 10 ناحیه صنعتی در این استان به مساحت 300 هکتار در حال توسعه است، افزود: توسعه نواحی صنعتی با هدف اشتغال زایی ، تثبیت جمعیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستور کار است و علاوه بر این توسعه 6 شهرک صنعتی در استان مد نظر است.

وی اظهار داشت: 22 شهر و نواحی صنعتی در استان متشکل از 9 ناحیه صنعتی ،8 شهرک صنعتی و 5 شهرک صنعتی غیر دولتی فعال بوده و در تمامی آنها زیرساخت های لازم برای توسعه فراهم شده است.

انتهای پیام/ح

10 ناحیه صنعتی در استان اردبیل در حال توسعه است

برچسب ها: شهرک صنعتی ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.