سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص 700 میلیارد ریال برای اجرای طرح های ورزشی درآذربایجانغربی

درنشست اعضای ستاد امور جوانان مهاباد از اختصاص بیش از هفتاد میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل طرحهای عمرانی ورزشی استان درسالجاری خبرداده شد .

در ششمین نشست ستاد امور جوانان مهاباد که با هدف کاهش آسیب های اجتماعی تشکیل شده بود مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،گفت:در بخش کاهش آسیب های اجتماعی امسال حدود 2 میلیارد تومان برای برگزاری کلاسها، کارگاهها ونمایشگاهها هزینه شده است.

چمن گلی با اشاره به اینکه  امسال چند خانه ورزشی در استان افتتاح می شود  افزود: همچنین  استادیوم های ورزشی 15 هزار نفری ارومیه، 5 هزار نفری آزادی مهاباد، 5 هزار نفری سلماس و 5 هزار نفری خوی  هم  ، 22 بهمن امسال افتتاح می شود.  که برای تکمیل آنها و اجرای طرحهای ورزشی بیش از هفتصد میلیارد ريال هزینه شده است .

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد هم دراین نشست گفت:  حدود ده سازمان مردم نهاد در امور جوانان مهاباد فعالند که امسال کارگاهها، همایش ها و جشنواره های زیادی را در زمینه  کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان برگزار کردند .

مصطفی پور به همایش تجلیل از نخبه های شهرستان  هم اشاره ای کرد و گفت: حدود 60 نفر برای شرکت در این جشنواره  نام نویسی کرده اندکه  در مهر ماه  از آنان تجلیل خواهد شد .

دراین نشست حکم ریاست ستاد ساماندهی امور جوانان مهاباد به فرمانداراین شهرستان اهدا شد .

بررسی دلایل اعتیاد وطلاق بین جوانان، تشویق جوانان به ورزش واحیای ورزش محلات از موضوعات دیگر این نشست بود.

انتهای پیام/ع

تکمیل طرحهای عمرانی ورزشی استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.