جمعیت جوانان هلال احمرمهاباد در ایام نوروز به ۱۰۵ هزار و ۴۴ گردشگر خدمت رسانی کرده است.

مسئول امور جوانان هلال احمر مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد گفت:جوانان هلال احمر مهاباد در ایام نوروز به ۱۰۵ هزار و ۴۴ مسافر نوروزی در ۲ پایگاه ثابت شهری و ۱ پایگاه سیار خدمات امداد و نجات، بهداشتی و پزشکی ارائه کرده اند.

آهنگری افزود:در ایستگاه سلامت نوروزی هلال احمر، مراقبین سلامت ۱۳ هزار و ۷۱ مراجعه کننده را از نظر قد و وزن، فشار خون و تست دیابت پایش سلامت کرده اند.

آهنگری ضمن اشاره به استقبال گردشگران نوروزی از خدمات هلال احمر در پایگاه‌های ثابت و سیار بیان کرد:به منظور راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی و معرفی بیشتر مکان‌های پر جاذبه، گردشگری و تاریخی مهاباد، مراکز اقامتی، هتل‌ها، بوستان‌های سطح شهر و مراکز بهداشتی درمانی، ۱۵ هزار ۴۸ نسخه بروشور، نقشه و راهنمای گردشگری داخل و خارج شهر توزیع شده است.

وی ادامه داد:با پیشنهاد جوانان هلال احمر کمپین نه به تصادفات جاده‌ای برای ایام نوروز تشکیل شد که ۱ هزار و ۲۱۰ نفر راهکار‌های پیشگیری از تصادفات جاده‌ای را مطالعه و بروشور ان را امضا کرده اند.

مسئول امور جوانان هلال احمر مهاباد در ادامه گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد با اشاره به رضایت والدین از در نظر گرفتن مکانی برای سرگرمی کودکان اضافه کرد: ۱۱ هزار ۸۶۴ کودک از وسایل بازی و سرگرمی ایستگاه‌های دوستدار کودک هلال احمر مهاباد استفاده کرده اند.

انتهای پیام/خ

 

خدمت رسانی جوانان هلال احمر مهاباد به بیش از 100 هزار گردشگر نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.