سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابلاغ دستور العمل اعطای تسهیلات رونق به واحد های تولیدی کهگیلویه وبویراحمد

دستور العمل اعطای تسهیلات رونق برای واحد های تولیدی برای دومین سال پیاپی به بانکهای کهگیلویه وبویر احمد ابلاغ شد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر گفت: براساس این دستو العمل واحد‌ها متناسب با نیاز مالی و توجیه اقتصادی بدون در نظر گرفتن سقف اعتباری از این تسهیلات بهره مند می‌شوند.  
دیودیده در نشست کارگروه رفع موانع تولید کهگیلویه وبویراحمدافزود: این اعتبار با حمایت دولت به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برای تجهیز واحد‌ها یا تکمیل طرح‌های بالای ۶۰ درصد اختصاص داده می‌شود که فرصت مناسبی برای رفع موانع تولید در واحد‌های راکد ایجاد کرده است.  
وی ادامه داد:امسال با احتساب پیوستن ۵ واحدتولیدی راکد، موانع سد راه تولید در ۲۰۰ واحد مشکل دار استان ظرف سه سال اخیر برداشته شد.
دیودیده با بیان اینکه این دستور العمل به تازگی به بانک‌های عامل استان کهگیلویه وبویراحمد برای دومین سال پیاپی ابلاغ می‌شود افزود: پارسال از این محل حدود دو هزار و ۲۰۰ میلیون ریال به واحد‌های نیازمند اعطا شد.  
وی همچنین از رفع موانع مالی و یا مدیریتی ۵ واحد تولیدی استان که منجر به رکود آن‌ها شده بود در سال جاری خبر داد و اضافه کرد:با رفع این موانع ۷۰ فرصت شغلی احیاء شده است.
در این نشست گوهرگانی معاون اقتصادی استاندار هم بر اجرای ابلاغیه‌ها و تسریع در فراید حمایت‌های بانکی تاکید کرد.  
در این نشست دو واحد تولیدی متقاضی استمهال (مهلت گرفتن) از بانک‌های عامل بودند که با رای اعضا با مهلت خواسته شده موافقت شد. 

انتهای پیام/غ

تسریع در روند حمایت های مالی از واحد های تولیدی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.