سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهر صدرا

۲۵ پروژه عمرانی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار فارس در شهر جدید صدرا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی صدرا با حضور حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید و استاندار فارس برگزارشد که اعتبار پروژه‌های به بهره برداری رسیده ۱۲۶ میلیارد تومان و اعتبار پروژه‌های کلنگ زنی شده ۱۵۰ میلیارد تومان بود.

تصفیه خانه و پکیج پیش ساخته غرب شهر صدرا با حجم سه هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال، ۵۷۶ واحد از مجموعه مسکن مهر بناسازان رمضان با اعتباری بالغ بر ۲۲۲ میلیارد ریال، ۶۵۶ واحد از فاز دوم مجموعه مسکونی مشارکتی آسمان صدرا با اعتبار ۷۰۰ میلیاد تومان، آموزشگاه ۱۲ کلاسه قوام الدین شیرازی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان پروژه‌هایی بود که با حضور  تبادار و طاهرخانی به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی فاز سه و چهار پروژه مسکونی – تجاری ۸۰۰ واحدی مشارکتی شرکت مسکن جنوب و شرکت عمران و توسعه فارس و سه قطعه زمین ورزشی نیز با حضور استاندار فارس و معاون وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

استاندار فارس در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر صدرا، موضوع فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه را از مطالبات مکرر مردم در شهر صدرا دانست و افزود: تصفیه خانه غرب صدرا در کوتاهترین زمان ممکن با ظرفیت سه هزار متر مکعب امروز به بهره برداری رسید.

تبادار با اشاره به اینکه ساماندهی فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه یکی از مهمترین نیاز‌های زیستی برای زندگی مردم است، بیان کرد: طرح‌های دیگری به منظور احداث تصفیه خانه در شهر صدرا در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین به افتتاح ۵۷۶ واحد مسکن مهر در صدرا اشاره کرد و افزود: از هزار و ۱۱۲ مسکن مهر استان فارس تنها چهار هزار واحد باقی مانده که تعداد زیادی از این واحد‌ها نیز آماده بهره برداری است.

تبادار با بیان اینکه بیشترین بهره برداری از مسکن مهر در دولت تدبیر و امید انجام شده است، کمبود خدمات در این مجموعه‌ها را یکی از دغدغه‌های مهم دولت دانست و اظهارکرد: تامین خدمات آموزشی، فرهنگی، رفاهی، ورزشی و سایر امکانات در مجموعه واحد‌های مسکن مهر اولویت دولت برای به بهره برداری رساندن این مجموعه‌ها است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه تعداد زیادی از چهار هزار مسکن مهر افتتاح نشده در استان فارس آماده بهره برداری است، گفت: بهره برداری از این واحد‌ها پس از تامین نیاز‌های خدماتی ساکنان انجام خواهد شد.

استاندار فارس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افزایش قیمت‌ها در هزینه تمام شده مسکن مهر برای متقاضیان تغییراتی ایجاد خواهد کرد، اظهار داشت: تلاش دولت بر این است که این خانه‌ها بر اساس تعهدات پیشین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.

تبادار تصریح کرد: مشکلات مربوط به افزایش قیمت در مسکن مهر شهر صدرا با همکاری و مشارکت پیمانکار، سازمان عمران صدرا و مردم حل شده است.
انتهای پیام/ر

افتتاح پروژهای عمرانی در صدرا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.