سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر جهاد کشاورزی:

خرید توافقی خرما به زودی آغاز می‌شود

شیرزاد گفت: خرید توافقی خرما به زودی در استان خوزستان توسط سازمان تعاون روستایی به منظور حمایت از نخلداران آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حسین شیرزاد مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی اظهار کرد: مداخله‌گری سازمان تعاون روستایی در بازار شیر فعلاً توجیهی نداشته و اساسا ورود سازمان تعاون روستایی به بازار محصولات کشاورزی، مداخله ای هدفمند به منظور ایجاد تعادل در قیمت هاست.

وی افزود: نقش حمایتی وزارت جهاد کشاورزی در طول سه ماهه گذشته در زمینه تامین نهاده‌ها و خوراک دام و طیور محسوس و چشمگیر بوده است.


بیشتر بخوانید: تشکیل تعاونی های تولید در ایران یک حقیقت تاریخی است


شیزاد با اشاره به اینکه خرید تضمینی خرما در شرایط فعلی منطقی نبوده است، بیان کرد: البته خرید توافقی این محصول به زودی توسط تعاون روستایی به خصوص در جهت کمک و حمایت از نخلداران خوزستان صورت خواهد گرفت.

در این راستا در استان خوزستان ۵ مرکز خرید خرما با همکاری منطقه ازاد اروند، اتحادیه تعاون روستایی و اتحادیه تعاونی تولید ان استان به منظور خرید خرمای نخلداران خوزستانی مهیا و اماده سازی شده و دستورالعمل اجرایی ان توسط سازمان مرکزی تدوین گردیده است.

انتهای پیام/

نقش حمایتی وزارت جهاد کشاورزی در ماه‌های اخیر محسوس بوده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.