سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح پلیس یاران محرم در جیرفت

سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت:نظم بخشی به هیئت‌های مذهبی، همکاری با پلیس راهور برای روانسازی ترافیک هنگام تردد دسته های عزاداری بخشی از وظایف پلیس یاران محرم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ رضا محمدرضایی سرپرست فرماندهی انتظامی جیرفت گفت: همانند سال گذشته برای برگزاری مراسم‌ با شکوه دهه اول ماه محرم و پیشگیری از هرگونه بی نظمی و ایجاد مزاحمت برای مردم در سطح معابر عمومی، جلسه ای با شورای هیئت های مذهبی شهر جیرفت برگزار که مقرر شد با همکاری پلیس و هیئت های مذهبی، طرح پلیس یاران محرم اجرا شود.

وی افزود: امسال نیز از هر هیئت مذهبی چندین نفر آقا و خانم ملبس به کاور مخصوص و کارت شناسایی با عنوان" پلیس یار محرم" با پلیس همکاری می‌کنند که هفته آینده و قبل از آغاز ماه محرم، همایش پلیس یاران با هدف آموزش آنان برگزار می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت نظم بخشی به مراسم‌ها و هیئت‌های مذهبی، توصیه و هشدار به عزاداران حسینی، جلوگیری از انجام اعمال خُرافی و انحرافی، همکاری با پلیس راهور برای روانسازی ترافیک هنگام تردد دسته های عزاداری، جلوگیری از اختلال زنان و مردان در هنگام عزاداری و مراقبت از کودکان، نوجوانان و افراد کهنسال و همکاری با کلانتری یا پاسگاه محل در صورت مشاهده موارد مشکوک را از جمله وظایف پلیس یاران محرم عنوان کرد.

سرهنگ محمدرضایی از مسئولان هیئت های مذهبی، روحانیون و مبلغین خواست در این ایام فرصت را غنیمت شمرده و آگاه سازی خانواده ها و نسل جوان به خصوص در حوزه آسیب های اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.