سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: محکوم کردن نژادپرستان سفیدپوست در شارلوتسویل بزرگترین اشتباه من بود!

در کتاب جدید «باب وودوارد» فاش شده که دونالد ترامپ باز هم به نژادپرست بودن خود اذعان کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، در بخشی از کتاب جدید «باب وودوارد»، خبرنگار کهنه‌کار آمریکایی که به افشای جزئیات زندگی در کاخ‌سفید پرداخته، آمده است: «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا اذعان کرده که محکوم کردن نژادپرستان سفیدپوست در شارلوتسویل ویرجینیا، بزرگترین اشتباهی بود که او مرتکب شده است.

حدود یکسال پیش فعالان ضدنژادپرستی و گروه های راست افراطی (نژادپرستان سفیدپوست) در شارلوتسویل با یکدیگر درگیر شدند. در این درگیری ها یک خودرو شماری از تظاهرکنندگان را زیر گرفت و این کار به کشته شدن 1 نفر و مجروح شدن تعدادی دیگر منجر شد. محکوم شدن دیرهنگام این حوادث از سوی دونالد ترامپ و اینکه او «هر دو طرف» را مسئول این خشونت ها دانست، انتقاد گروه های مختلف را به دنبال داشت.

اما امروز در بخشی از کتاب جدید «باب وودوارد» آمده است که دونالد ترامپ اندکی پس از محکوم کردن هر دو طرف به مشاوران خود گفت: مقصر دانستن و محکوم کردن نژادپرستان سفیدپوست بزرگترین اشتباه من بود و آن سخنرانی بدترین سخنرانی ام محسوب می شود.

در بخش دیگری از این کتاب هم آمده است که «جان کلی»، رئیس کارکنان کاخ سفید در گفتگو با مشاوران دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را احمق خوانده است. در این کتاب همچنین آمده است جان کلی تاکنون چندین بار تهدید کرده که از سمت خود استعفا می دهد.

باب وودوارد که یکی از دو خبرنگار واشنگتن پست است که باعث افشای رسوایی واترگیت شد، قرار است کتاب جدیدش با عنوان «وحشت: ترامپ در کاخ سفید» را 11 سپتامبر سال جاری میلادی روانه بازار کند. وی در این کتاب جزئیات قابل تأملی از رویدادهای کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ را بر اساس صدها ساعت مصاحبه با مقامات سرشناس و یادداشت ها و سندهای آنها افشا کرده است.

انتهای پیام/

اذعان ترامپ به اشتباه بودن محکوم کردن نژادپرستان سفیدپوست در شارلوتسویل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.