سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولين آكادمی پزشكی ورزشی ايران در کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران اسفند سال 98 در کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر رحیمی امروز (۱۳ شهریور) در بازدید از محل احداث اولین آکادمی پزشکی ورزشی ایران در کرمانشاه، به ضرورت توسعه زیرساخت‌ها برای دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات پزشکی ورزشی اشاره کرد و افزود: امروزه زمینه دستیابی به بالاترین حد سلامت و کارایی ورزشکاران به عنوان یکی اهداف کلان حوزه سلامت ورزش فراهم شده است.

وی افزود: انتظار داریم هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه علاوه بر ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره‌ای و توانبخشی به جامعه ٧٠ هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته استان و ضمن توجه به ورزش قهرمانی، با رویکرد سلامت محور نگاه ویژه‌ای نیز در بحث سلامت همگانی و توسعه ورزش شهروندی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از افتتاح اولین آکادمی ورزشی ایران در کرمانشاه در اسفند ۹۸ خبرداد و تصریح کرد: این آکادمی یکی از مجهزترین و بزرگترین مراکز کشور خواهد بود و در مساحت ١٥٠٠ متر مربع زمینه ارائه خدمات مطلوب پزشکی ورزشی را برای عموم مردم فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ز

ساخت آکادمی ورزشی در کرمانشاه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.