سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هشتاد و چهارمین جلسه شورا صورت گرفت؛

تأکید مسجد جامعی بر پیگیری حادثه خودسوزی شهروند تهرانی در مقابل شهرداری

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حادثه خودسوزی یکی از شهروندان در مقابل شهرداری گفت: از حبیب زاده درخواست داریم تا این موضوع را پیگیری و نتیجه آن را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در هشتاد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در واکنش به حادثه خودسوزی صبح امروز یک شهروند تهرانی مقابل ساختمان شهرداری تهران اظهار کرد: اگرچه در دوره قبل از این اتفاقات رخ می‌داد، اما در هر صورت ما خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

وی افزود: با توجه به مسئولیتی که حبیب زاده در شورا دارد، از او می‌خواهیم که در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهد و نتیجه آن را به سرعت به شورا اعلام کند.

مسجد جامعی در ادامه با اشاره به بدهی‌های شهرداری تهران تصریح کرد: برخی از بدهی‌های شهرداری تهران مبلغی در حدود 500 میلیون تومان است که باید هرچه سریعتر تسویه شود، زیرا تعداد طلبکاران آن‌ها بین 70 تا 80 نفر است و می‌توان به راحتی با آن‌ها تسویه حساب کرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به گزارشی که نجفی در دوران مسئولیت خود در شهرداری تهران اعلام کرده بود، گفت: براساس این گزارش 6 هزار میلیارد تومان از بدهی‌ها به صورت تهاتر پرداخت شده بود که حتما این روش مهم است و در زمان افشانی هم می‌تواند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.