سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش لرستان در جشنواره ملی تئاتر ارسباران

واحد نمایش حوزه هنری لرستان با کسب پنج عنوان برتر از دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خوش درخشید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در شهرستان اهر، با اعلام رتبه‌های برتر به کار خود پایان داد.

هیئت داوران این جشنواره متشکل‌از آقایان: حسین محب‌اهری، سعید داخ و امیرحسین شفیعی برگزیدگان این جشنواره را معرفی کردند و واحد نمایش حوزه هنری لرستان که با نمایش «تولیدی لیلی و مجنون» به کارگردانی پژمان شاهوردی در این جشنواره حاضر بود توانست رتبه‌های برتر را در بخش‌های مختلف به خود اختصاص دهد.

بنا بر این گزارش، رتبه نخست کارگردانی، پژمان شاهوردی بهترین طراحی فضا و صحنه، محمد همایونی، رتبه نخست بازیگری مرد، گروه بازیگران لیلی و مجنون، رتبه نخست طرح و ایده، پژمان شاهوردی رتبه سوم بازیگری زن، مهتاب زند از موفقیت‌های کسب شده توسط این گروه نمایشی بود.

مینا سپهوند، مسئول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری لرستان در این رابطه، گفت: نمایش خیابانی لرستان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. سال گذشته توانستیم رتبه نخست جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را کسب کنیم و در سال ۹۷ نیز پس‌از موفقیت در جشنواره ملی اهواز با نمایش «نون مثل نفت»، درخشش در جشنواره سراسری ارسباران دومین موفقیت واحد نمایش واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری لرستان در سال‌جاری به‌شمار می‌رود.

وی افزود: نمایش خیابانی در سال‌های اخیر نه تنها از سوی مخاطبان، که از طرف هنرمندان جوان علاقمند نیز به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است و فضای مناسبی را برای تربیت نسل جدید بازیگری در استان‌ها فراهم آورده است، باید از این فرصت به‌دست آمده در جهت تقویت جریان تئاتر، به‌ویژه در مراکز استانی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/د

لرستان در جشنواره ملی تئاتر ارسباران درخشید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.