سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان

مدیرکل ارشاد استان همدان گفت: جشنواره مطبوعات غرب کشور در این استان برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی رضا درویش نژاد، مدیرکل ارشاد استان همدان بیان کرد: در این راستا برنامه‌هایی را با مشارکت مردم از جمله بازارچه هنر، جمعه بازار کتاب و پاتوق‌های کتاب در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه کشورهای اسلامی با محوریت همدان برگزار می شود، افزود: جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان با 3 استان، جشنواره عکس و فیلم منطقه‌ای آگر و جشنواره تئاتر استانی نیز از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در شهریورماه جاری برگزار می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: در این جشنواره که با حضور 10 استان در شهرستان ملایر برگزار می‌شود 356 اثر از جمله 258 فیلم داستانی، 102 مستند و یک هزار و 7 قطعه عکس ارسال شده است.

درویش‌نژاد افزود: در تفاهمی با شهرداری همدان برخی گذرگاه‌ها و مسیرهای همدان از جمله پیاده ‌راه بوعلی به محلی برای اجرای نمایش‌های خیابانی، گالری عکس و اجرای موسیقی زنده تبدیل می‌شوند.

وی به برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب همدان در آبان‌ماه اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش تصدی‌گری اداره کل فرهنگ و ارشاد، امور فرهنگی از جمله مجوز برگزاری کنسرت و یا نشر کتاب به شهرستان‌ها واگذار شده است.

انتهای پیام/ب

جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان برگزار می شود

برچسب ها: جشنواره ، نمایشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.