سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجعلی: لجبازی با برانکو عامل کاهش تعداد بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی نیست

کارشناس فوتبال ایران گفت: کی روش موفقیت خود را بیش از هر چیزی دوست دارد و عامل دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی لجبازی او با برانکو نیست.

محمد پنجعلی کارشناس فوتبال ایران  در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از فهرست جدید بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران بیان کرد: نمی خواهم به عنوان یک پرسپولیسی درباره فهرست تیم ملی صحبت کنم اما به عنوان یک فوتبالی از کارلوس کی روش می پرسم تیمی که ۲ فصل است قهرمان لیگ برتر می شود و در هر ۲ سال به همراه امسال بهترین خط دفاع را در اختیار داشته است و دارد، آیا استحقاق این را ندارد که از مدافعان و هافبک های دفاعی اش یک نفر به تیم ملی دعوت شود؟

او ادامه داد: ناراحت کننده است از تیمی که برای سومین سال مدعی اصلی قهرمانی محسوب می شود و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای کشورمان بازی آبرومندانه ای ارائه داده است تنها یک دروازه بان به تیم ملی دعوت می شود. این تیم برای موفقیت و درخشش ابزار بزرگی به نام بازیکنان با کیفیت را در اختیار دارد و درست نیست اینگونه با پرسپولیس رفتار شود. هر مربی دیگری هم جای کی روش بود علیرضا بیرانوند را به تیم ملی دعوت می کرد چرا که او در ایران بهترین و در آسیا هم یکی از بهترین دروازه بان ها است.


بیشتر بخوانید: آشنایی با جدیدترین میهمان‌های فهرست تیم ملی فوتبال ایران


پنجعلی درباره تاثیر اختلاف کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ در کاهش تعداد بازیکنان ملی پوش پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس توانمندی خود را در بازی رفت با الدحیل قطر اثبات کردند و نمی دانم چرا کی روش بازیکنان پرسپولیس را ندید. نمی توانیم بگوییم کی روش به دلیل اختلاف با برانکو بازیکنان پرسپولیس را به اردوی تیم ملی دعوت نکرده است چراکه او بیش از هر موضوعی موفقیت خودش را می خواهد و اگر سر لجبازی از بازیکنان لایق بگذرد اولین نفر خودش ضرر می کند. تیم ملی به کل مردم تعلق دارد و تیم شخصی کی روش نیست که بر اثر اختلاف با برانکو چنین کاری انجام بدهد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره دعوت مجدد سردار آزمون از سوی کی روش با وجود تاکید او بر خداحافظی با پیراهن تیم ملی گفت: همه می دانیم سردار به چه دلیلی و در چه شرایط سختی از تیم ملی خداحافظی کرد اما برای موفقیت در جام ملتها باید از تمام داشته هایمان استفاده کنیم. با این وجود اگر به دوران حضور کی روش در ایران نگاه کنیم رفتارهای متناقض زیادی از او می بینیم همانگونه که در جام جهانی روسیه بازیکنان زیادی را دعوت کرد که در تیم هایشان بازی نمی کردند اما اعتقاد دارم باید از بهترین نفرات در تیم ملی استفاده شود. یک بازیکن امکان دارد در شرایط بحرانی تصمیم درستی نگیرد اما نباید او را برای همیشه از تیم ملی خارج کنیم.

پنجعلی درباره سورپرایز فهرست جدید کی روش بیان کرد: این فهرست سورپرایزی ندارد. به دیدگاه کی روش احترام گذاشته و درباره بازیکنانی که دعوت شده اند هیچ بحثی نداریم اما برخی بازیکنان بی دلیل به تیم ملی دعوت نشده اند.

انتهای پیام/

اظهارات پنجعلی درباره بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.