سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف 20 تن چای احتكارشده در کاشان

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت : کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان در بازرسی از یک انبار، مقدار 20 تن چای ایرانی احتکارشده به ارزش 10 میلیارد ریال را کشف کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار مهدی معصوم‌بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر این که فردی مقدار زیادی چای ایرانی در انباری واقع در شهر «مشکات»  احتکار کرده است ، بررسی موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی کاشان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان پس از هماهنگی قضایی و با همکاری نمایندگانی از اداره‌های تعزیرات و بازرگانی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان این که در بازرسی از محل مقدار 20 تن چای ایرانی احتکارشده کشف شد؛ ارزش برآورده شده این محموله احتکار شده را 10 میلیارد ریال اعلام‌ کرد وگفت :  در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده نگهداری کالا به‌صورت دپو و انبوه موضوع را بلافاصله از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.

انتهای پیام/م

شهروندان نگهداری کالا به‌صورت دپو را با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.