سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب‌ رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان:

اصفهان ، مهاجرپذیرترین شهر ایران است

نایب‌ رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر، از اصفهان به عنوان مهاجرپذیرترین شهر ایران یادکرد و افزود: با وجود همزیستی اقوام مختلف در کنار هم، شاهد عدم وجود ارتباط گرم بین ساکنان بومی و مهاجران هستیم.

به   گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کوروش محمدی ، در نطق میان‌دستور چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه امروزه شاهد رواج فرهنگ مصرف‌گرایی، لوکس‌گرایی و تجمل‌گرایی در بین اهالی شهرنشین هستیم اظهار داشت: این موضوع به حدی است که در مناطق غیر شهرنشین بسیاری از فرصت‌های تعاملات خانوادگی جای خود را به عرضه فناوری داده است.

وی تصریح کرد: برای تبدیل توسعه فرهنگی شهری به شهروند فرهنگی باید نگاه ویژه به فرهنگ اصفهان داشته باشیم و راهکار رسیدن به چنین نقطه آرمانی بازگشت به سبک زندگی اصفهانی است چرا که باید الگوی‌های مصرف‌گرایی و تجمل‌گرایی را به الگوی‌های سبک زندگی ایرانی-اسلامی تبدیل کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای حل بسیاری از مسائل و معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد ، طلاق ، فرار از منزل و خشکسالی به دنبال طراحی الگوی ارتباط سالم با هدف بازگرداندن روح نشاط و زندگی بین شهروندان در محلات مختلف اصفهان هستیم که به صورت پایلوت در ۵ منطقه اجرا می شود.

وی همچنین از اصفهان به عنوان مهاجرپذیرترین شهر ایران یادکرد و افزود: با وجود همزیستی اقوام مختلف در کنار هم، شاهد عدم وجود ارتباط گرم بین ساکنان بومی و مهاجران هستیم.

انتهای پیام /س

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.