رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: اعضای شورا در طرح سوال از شهردار عامل تفرقه، اختلاف و دشمن شاد کردن نشوند و نقد منصفانه را اعمال کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی رسول‌زاده، رئیس شورای اسلامی شهر کاشان در پنجاه و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کاشان، با اشاره به حواشی موضوعات اخیر در انتشار مطالب یکی از اعضای شورای شهر در فضای مجازی گفت: با توجه به تاکیدات اخیر مقام معظم رهبر در دیدار با مسوولان کشور که نباید در طرح سوال عامل دشمن شادشدن بشویم همه ما اعضای شورای شهر نیز باید تابع فرمایشات مقام عظمای ولایت باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خود را صد در صد تابع امام راحل، مقام معظم رهبری، اصل نظام و ولایت فقیه می داند

و به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست گفت: دست بوس هر کس صادقانه به این نظام و ولایت خدمت کند هستم و خود را مقید به حرکت در این مسیر و خدمت به مردم می دانم.

به گفته وی، گذشته‌ها گذشته‌است آنچه باقی مانده‌است زمان حالی است که باید آن را دریافت و با ارائه راهکارهای مدبرانه و حکیمانه در مسائل موجود مدیریت شهری رفع مشکل و گشایش امورکرد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، با تقدیر از جوابگویی شهردار در قبال سوالات شورا از وضعیت موجود درآمدی شهرداری گفت: حمایت من از شهردار تا زمانی است که جوابگو و خدمتگذار مردم باشد.

رسول‌زاده، با اشاره به اینکه غیرمنصفانه موضع تخریبی برای هیچ فردی ندارد و اگر تضعیف کند حاضر به تاوان دادن است گفت: با همه وجود از شهردار حمایت می کند تا وی هم با افزایش توان و تدبیر خود در مسیر مسئوولیت بتواند بهترین خدمت و خدمات را از مجموعه خود به شهروندان ارائه کند.

وی، با مقایسه شهر یزد و کاشان که با تدبیر عالی مدیریتی توانسته گردشگری سلامت را علاوه بر توریسم نیز محقق کند و بهترین استفاده را از ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و مدیریت شهری خود در راستای ارتقا و رونق و شکوفایی اقتصادی شهر استفاده کند گفت: متاسفانه این شهرستان درگیر و گرفتار بعضی موضوعاتی شده است که غیر از وقت گیری، ایجاد تردید و بی اعتمادی مردم وقت و انرژی همه را برای پرداختن به مسائل اساسی و ضروری شهر گرفته است.

به گفته وی،وظایف و رسالت شورا حرکت در مسیر رو به جلو، پیشرفت و کارگشایی تا حد توان است.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان، طرح سوال و انتقاد اعضا از شهردار را وفق قانون و ضوابط تحت نظر هر گروه یا حزب مثل طرح سوال نمایندگان مجلس در قالب فراکسیون های آن مورد تایید، طرح و قابل پیگیری دانست و گفت: من هم به عنوان رئیس شورا مطلب را پیگیری و رسیدگی می کنم در صورتیکه سوال کننده قانع نشد ادامه کار طبق آئین نامه داخلی بررسی و رسیدگی می شود.

رسول‌زاده، طرح مسائلی را که شعور و شخصیت شورا را زیر سوال می برد مضر و آسیب زننده عنوان کرد و گفت: در صورتیکه این روند ادامه پیدا کند به عنوان رئیس شورا به وظایف خود عمل خواهم کرد و حتی برای آرام سازی فضا و جو عمومی و آرامش خاطر شهروندان در این خصوص در جمع اعضا با آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان دیدار خواهیم کرد تا با بهره گیری از مواعظ و نصایح وی مشورت و راهنمایی لازم را در گشایش امور و رفع اختلافات و پیشرفت امور شهر و شهروندان بگیریم.

وی، شورای شهر را نتیجه کار خرد جمعی در خدمت به مردم به عنوان بالاترین مدال افتخار تاکیدکرد و گفت: شورا تابع نظرات عالمانه، کارشناسانه و منصفانه و واقع بینانه خرد و نظر جمعی است تا با رعایت همه مسائل جامعه و شهر را به آرامش، انسجام و همدلی دعوت و از هرگونه ایجاد اختلاف، بدبینی و بی اعتمادی پرهیزکند.

به گفته وی، ایجاد آرامش، همدلی، اتحاد و هماهنگی در شرایط خطیر و حساس فعلی مهمترین رکن و عنصر لازم برای جامعه است و به هم ریختن جامعه از طریق انتشار کلیپ تردیدآفرین و تشطط رای در فضای مجازی کاری از پیش نمی برد و کاری ندارد، هنر واقعی در ساختن و اتحاد و همدلی است.

رسول‌زاده، در پایان با تاکید بر اینکه از هفته آینده در جلسه رسمی شورا بر اساس رای گیری یک نفر سخنگو برای شورا انتخاب خواهد شد تا تمام مسائل از زبان وی بیان شود گفت: ایجاد ناامیدی عامل نگرانی و یاس مردم از اصل نظام و بدبینی به آن می شود و تبعاتی جبران ناپذیر و عواقب بدی در جامعه دارد که تاریخ هم علاوه بر ثبت و ضبط آن را قضاوت خواهدکرد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای شهر کاشان

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.