سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلایل درگیری، فحاشی و تشنج در بازی لیگ یک فوتبال از زبان سرپرست تیم میزبان

روز گذشته بازی دو تیم خونه به خونه بابل و شاهین شهرداری بوشهر به فحاشی و درگیری های تاسف‌باری منجر شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت های جام حذفی فوتبال کشور، تیم های خونه به خونه و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه سیمرغ بابل به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی برسد.

در این مسابقه حواشی زیادی از جمله درگیری، فحاشی و تشنج رخ داد، محمود فکری سرمربی شاهین شهرداری بوشهر نیز به شدت به مسئولان برگزاری مسابقه اعتراض کرد و باشگاه خبرنگاران جوان هم برای پیگیری این موضوع با حسین اخوت، سرپرست خونه به خونه بابل گفتگو کرد که مشروح این مصاحبه را در ذیل می خوانید:

بازیکن شاهین شهرداری هواداران خونه به خونه را تحریک کرد

اخوت درباره حواشی دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر بیان کرد: زمانیکه به ورزشگاه سیمرغ رسیدم، جو متشنج بود و نمی دانم پیش از آن چه اتفاقی رخ داده بود اما پس از رسیدنم به ورزشگاه، در بین هواداران رفتم تا آنها را آرام کنم. در جریان کامل موضوع نیستم اما شنیدم که هواداران خونه به خونه در حمایت از تیمشان شعارهایی دادند اما یک بازیکن حریف ( شاهین شهرداری بوشهر )  واکنشی انجام داد که سبب شد تا هواداران بابلی در جو و شور و حال ورزشگاه مقابله به مثل کنند.

10 نفر پیراهن درآوردند تا رقص محلی کنند!

او افزود: سپس من روی سکوها رفتم و از هواداران درخواست کردم تا آرامش شان را حفظ کنند و از تماشای فوتبال لذت ببرند. پس از پایان بازی که با پیروزی در ضربات پنالتی همراه شد، 10 نفر از هواداران پیراهن های شان را درآوردند و شروع به شادی و انجام رقص محلی کردند که مورد خاصی نبود.

نماینده بابل در لیگ مدعی است

اخوت در خصوص بازی با شاهین شهرداری هم توضیح داد: به بازیکنان و مردم بابل تبریک می گویم که بازی فوق العاده ای بود. به تیم شهرداری و محمود فکری تبریک می گویم که بسیار خوب بازی کرد و یکی از مدعیان صعود است اما دیروز ( شنبه )، خونه به خونه نشان داد که به گذشته بازگذشته است و با کمک هواداران مدعی است.

سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه بابل درباره محرومیت احتمالی این تیم خاطرنشان کرد: چرا باید محروم شویم؟ اگر به دلیل 4 - 5 تا شعار 10 دقیقه ای قرار است دچار محروم شویم که بدتر از این ها هم وجود دارد و بایدتمام فوتبال ایران محروم شود. مشکل جایی دیگر است و نمی دانم در این چند سال اخیر چرا به این موضوع ورود پیدا نمی کنند.


بیشتر بخوانید:

بررسی پرونده جنجالی تبانی تیم‌های نساجی و راه‌آهن در برنامه نود

محمودزاده: یک مسئول اجازه نداد تیم شهرداری تبریز برای بازی با شاهین به بوشهر برود

پیروزی قشقایی در شب تساوی خونه به خونه و غیبت سیاه جامگان! 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.