سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاگری جان کری درباره دیدارش با نتانیاهو در جریان جنگ ۲۰۱۴ نوار غزه

سخنگوی ستاد شکست محاصره غزه در توییتی نوشت جان کری درصدد انتشار یادداشت‌هایی است که در آن جزئیات قابل‌تأملی درباره نتانیاهو در جریان جنگ ۲۰۱۴ میلادی فاش خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی ستاد شکست محاصره نوار غزه در توئیتی اعلام کرد جان کری، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، درصدد انتشار یادداشت هایی است که در آن بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در جنگ 2014 میلادی نوار غزه فردی ضعیف، ترسو و دستپاچه معرفی می شود.

ادهم ابوسلمیه در این باره گفت: یادداشت‌ها و خاطرات بسیار مهمی از جان کری وزیر امور خارجه پیشین آمریکا بزودی در چهارم ماه جاری منتشر می شود. سخنگوی ستاد شکست محاصره نوار غزه به نقل از جان کری افزود او پس از ممنوعیت پروازها به اسرائیل به علت تهدید موشکی از سوی غزه با نتانیاهو دیدار کرده است و در این دیدار جان کری برای نخستین بار نتانیاهو را دستپاچه، بیمناک و هراسان می بیند.

کری در این یادداشت ها می نویسد: دلم برایش سوخت زیرا تاکنون اینگونه وی (نتانیاهو) را ضعیف ندیده بودم. جان کری فاش کرد نتانیاهو پیش نویس توافقنامه محرمانه آتش بس با جنبش حماس در آن زمان ارائه کرده بود.

ابوسلمیه در سومین توئیت خود تاکید کرد: سایر جزئیات مربوط به این یادداشت به زودی منتشر می شود و من معتقدم این یادداشت‌ها بسیار مهم است، زیرا از خواری و ضعف و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی پرده بر می دارد.

انتهای پیام/

یادداشت‌های جان کری درباره نتانیاهو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۳:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
پروردگارمان در قران میگوید هیچگونه راه تسلط از کافران بر مومنان وجود ندارد...و در ایه دیگر میفرماید ترس و وحشت بر دل کافران به هنگام جنگ با مومنان میافتد به گونه ای که شاید هزار نفر به صورت هزاران نفر در چشم دشمن دیده بشوند و در نهایت حاکمان زمین از صالحان هستند...حالا میخواهند هر چی بگن و هر فیگوری بگیرن .. این خداست مالک زمین و اسمان ها