سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات تامین اجتماعی در لرستان رشد ۹درصدی داشته است

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان، از رشد ۹درصدی خدمات تامین اجتماعی در ۱۲ مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امین بهاروند، مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان،  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به ویژه شهدای هفته دولت، شهدا اسوه‌های سعادت و الگو‌هایی برای خدمت رسانی به مردم هستند.

وی در ادامه از توسعه خدمات درمان تامین اجتماعی در استان خبرداد و افزود: توسعه خدمات درمانی در تامین اجتماعی مایه خرسندی است.

بهاروند، با اشاره به وجود ۱۲ مرکز درمان تامین اجتماعی در استان، اظهار داشت: در طول سال ۹۶ نسبت به سال قبل در حوزه خدمات درمان تامین اجتماعی حدود ۹ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۸۰ پزشک متخصص در استان با تامین اجتماعی کار می‌کنند، افزود: در درمان مسقیم طی سال ۹۶ نزدیک ۲۰۰ میلیارد و غیر مستقیم ۱۹۰ میلیارد هزینه شده است.

بهاروند، ادامه داد: فضای درمان تامین اجتماعی در سال ۹۲ حدود ۶۰ هزار فضا بوده است که تاکنون به ۱۹۲ هزار رسیده است.

وی با اشاره به ایجاد فضای الکترونیکی در مراکز درمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: فضای درمانی نسخه الکترونیکی از برنامه‌های خوب استان است.

بهاروند، ادامه داد: ثبت پرونده بیماران مزمن از دیگر کار‌های ما است که هرجا مراجعه کنند پرونده در دسترس است طرح ارجاع داخلی در حال انجام است پزشک به صورت سیستمی مریض را به مرکز و پزشک متخصص منتقل می‌کنند و بیماری که نیاز به پزشک متخصص دارد ارجاع می‌شود.

مدیریت درمان تامین اجتماعی لرستان، با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دولت، گفت: شروع عملیات اجرایی بیمارستان بروجرد و توسعه بیمارستان نرگس دورود از دیگر برنامه‌های مدیریت درمان استان طی هفته دولت است.

انتهای  پیام/م

رشد ۹درصدی خدمات تامین اجتماعی لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.