سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار رئیس مجلس لبنان به آمریکا و متحدانش درباره حمله احتمالی به سوریه

نبیه بری در در چهلمین سالگرد ناپدید شدن سید امام موسی صدر، ضمن هشدار درباره حمله احتمالی آمریکا و متحدانش به سوریه خواستار رفع فشارها از این کشور شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، نبیه بری، رئیس مجلس لبنان، در چهلمین سالگرد ناپدید شدن سید امام موسی صدر، ضمن هشدار درباره حمله احتمالی آمریکا و متحدانش به سوریه خواستار رفع فشارها از این کشور و توقف حمایتهای مالی از تروریسم شد. نبیه بری گفت: «این حمله شاید نیروهای سوری و هم پیمانانشان را هدف قرار دهد و معتقدیم این تجاوز چهار جانبه اسرائیلی و غربی (آمریکا و فرانسه و انگلیس) اوضاع را به عقب باز نخواهد گرداند. ما همچنان معتقدیم حل مسئله سوریه با برداشتن فشارها از این کشورِ برادر و توقف صدور سلاح به افراد مسلح از طریق برخی مرزها و شکست سهمگین تروریسم امکان پذیر است».

نبیه بری درباره امور داخلی لبنان نیز بر تلاش برای رسیدن به دولتی که لبنان را از رویدادهای کنونی دور نگه دارد و منتظر نشست‌ها و کنفرانس‌ها نباشد تأکید کرد. وی در این باره گفت: «تلاش ما همواره برای تشکیل دولتی در لبنان است که کشورمان را از رویدادهای کنونی دور نگه دارد و وقت را اتلاف نکنیم و منتظر کنفرانس‌ها و نشست‌های سابق و آینده و منتظر تحرکات مختلف بین المللی و منطقه ای و داخلی نمانیم. دولت لبنان باید نماینده همه نیروهای پارلمانی مردمی و زنده باشد و بیانگر قدرت مقاومت به عنوان یکی از اضلاع ملت و ارتش و مقاومت باشد و تصمیماتش همانند حاکمیت، مستقل و مبتنی بر وحدت ملی باشد».

انتهای پیام/

هشدار نبیه بری درباره حمله احتمالی کشورهای غربی به سوریه

برچسب ها: سوریه ، لبنان ، آمریکا ، تروریسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.