سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان امسال90 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار می شوند

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تا پایان امسال90 درصد جمعیت روستایی استان از گاز برخوردار می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ احمدلو مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: تا پایان امسال90 درصد جمعیت روستایی استان از گاز برخوردار می شوند و تا پایان سال 98 نیز همه روستاها ی دارای جمعیت بالای20 خانوار استان از گاز طبیعی بهره مند خواهند شد .

احمدلو افزود: با افتتاح 15 طرح گازرسانی روستایی با صرف هزینه ای بالغ بر 16 میلیارد و 749 میلیون تومان اعتبار، یک هزار 861 واحد مسکونی روستایی به شبکه گازرسانی متصل شده و شمار روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان به 505 روستا با درصد بهره مندی 78.9 درصد افزایش می یابد.

وی گفت:مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان همچنین از آغاز عملیات اجرایی 17 طرح گازرسانی روستایی خبر داد افزود:با برآورد هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد و 762 میلیون تومان اعتبار؛ عملیات اجرایی گاز رسانی برای یک هزار و 418 واحد مسکونی روستایی آغازشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان افتتاح طرح های گازرسانی به 41 واحد صنعتی و مجتمع های مسکونی را از دیگر اقدامات گاز زنجان در هفته دولت اعلام کرد گفت: در این راستا بودجه ای بیش از 6 میلیارد و 67 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ن

 

گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی در زنجان

 

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.