سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان؛

بهره برداری از ۲۰ پروژه آبرسانی روستایی در آذربایجان شرقی

همزمان با هفته دولت، طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، ۲۰ پروژه آبرسانی روستایی در آذربایجان شرقی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صمد نژاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: این طرح‌ها شامل احداث مخزن ذخیره، احداث خط انتقال، احداث شبکه داخل روستا، واگذاری انشعابات خانگی، حصارکشی، احداث منبع رزروار و ذخیره، حفر چاه، تجهیز چاه، احداث موتورخانه، احداث پست هوایی و نیرو رسانی، نصب مخزن پلی اتیلن و تعویض شبکه می‌باشد که در شهرستان‌های مراغه، بناب، آذرشهر، هوراند، خداآفرین، مرند، سراب، اهر، کلیبر و شبستر به اجرا درآمده است.

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان می‌باشد که با افتتاح این پروژه‌ها دو هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر هشت هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

گفتنی است؛ همزمان با هفته دولت تصفیه خانه هزار متر مکعبی فاضلاب روستای خوشه شهرستان بناب با حضور فرماندار شهرستان کلنگ زنی به عمل آمد و عملیات اجرایی آن رسما شروع شد. 

 

انتهای پیام/ش

بهره مندی دو هزار و ۵۰۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی 

برچسب ها: بحران آب ، کشاورزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.