سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرز تهیه بستنی با روکش شکلات

اگر می خواهید دسری متفاوت و کم زحمت برای مهمانی هایتان تهیه کنید پیشنهاد ما به شما دسر بستنی بن بن است

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بستنی یکی از خوردنی های پرطرفدار در تمام فصول به خصوص فصل تابستان است. اگر می خواهید دسری متفاوت و کم زحمت برای مهمانی هایتان تهیه کنید پیشنهاد ما به شما بستنی بن بن است اسکوب های بستنی با روکش شکلات که به راحتی در اندازه دلخواه می توانید در خانه آماده کنید. می توانید از طعم های مختلف بستنی برای مهمانی استفاده نمایید و برای مشخص نمودن طعم های متفاوت اسپرینکل های رنگی مختلف رویشان بپاشید تا جلوه بهتری به دسر بستنی شکلاتی خود بدهید.

آموزش تهیه دسر بستنی بن بن

زمان آماده سازی ۲۰ دقیقه

زمان فریز کردن ۸ ساعت

مواد لازم برای ۱۲ عدد بستنی بن بن

بستنی مورده علاقه تان ر با اسکوپ برداشته گرد می کنید و با شکلات ذوب شده رویش را پوشانده و اسپرینکل رویش می پاشید و به راحتی بستنی بن بن در خانه آماده می کنید.

مواد لازم دسر بستنی بن بن

بستنی دلخواه ۴۷۰ میلی لیتر

اسپرینکل ۱/۴ لیوان

شکلات رنده شده ۲۲۵ گرم

روغن ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه دسر بستنی بن بن

۱ . دو عدد سینی فر را با کاغذ روغنی بپوشانید.

۲ . با یک اسکوپ کوچک بستنی ، ۱۲ عدد اسکوپ از بستنی برداشته و در هر سینی ۶ اسکوپ بستنی بگذارید و رویشان را با پلاستیک پوشانده و ۶ ساعت تا یک شب در فریزر بگذارید تا سفت شوند.

۳ . شکلات و روغن را با هم مخلوط کرده و روی حرارت بخار آب ذوب کنید سپس کناری بگذارید تا داغی شکلات از بین رفته و فقط گرم باشد.

۴ . در این مرحله باید خیلی سریع باشید. یک اسکوپ بستنی را با چنگال برداشته و داخل ظرف شکلات بزنید و با قاشق رویش شکلات بریزید و سپس رویش اسپرینکل بپاشید و با کمک یک چنگال دیگر بستنی را به داخل سینی برگردانید. و نیم ساعت دیگر در فریزر بگذارید تا شکلات خودش را بگیرد.

منبع:پرشین وی

انتهای پیام/

برچسب ها: آشپزی ، دانستنی ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.