سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پروژه‌های متعدد در هفته دولت  

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: در هفته دولت پروژه‌های متعددی افتتاح شد، اما مطالبات و انتظارات مردم زیاد است و بر این اساس در مجلس از رئیس جمهور سئوال مطرح شد و تعدادی از وزرا نیز استیضاح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه بندر ماهشهر بیان داشت: در هفته دولت پروژه‌های متعددی افتتاح شد اما مطالبات و انتظارات مردم زیاد است. بر همین اساس در مجلس سئوال از رئیس جمهور مطرح شد و تعدادی از وزرا نیز استیضاح شدند و این موضوع باید تلنگری باشد که دولتمردان همت خود را مضاعف کنند و برای حل مشکلات مدیریت جهادی داشته باشند.

وی افزود: در برخی موارد مقام معظم رهبری گلایه می‌کنند و آدرس می‌دهند که در بعضی موارد ریخت و پاش و خرج‌های غیر ضروری می‌شود. اگر همین هزینه‌ها در بحث اشتغال صورت بگیرد بسیاری از مشکلات این بخش حل می‌شود.

امام جمعه بندر ماهشهر بیان داشت: حرف و شعار و عمل ما باید یکی باشد. تا زمانی که کار و زندگی ما همچون شهید رجایی نباشد مشکلات کم نخواهد شد. اگر مردم ساده‌زیستی مسئولان را ببینند مشکلات را تحمل می‌کنند. اشرافی‌گری مسئولان دهن‌کجی به ارزش‌های انقلاب است.

غبیشابی عنوان کرد: به گفته آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حوزه‌های علمیه، پادگان‌های امام زمان (عج) هستند. طلابی که امروز معمم می‌شوند بدانند که وظایف بسیار سنگینی بر عهده دارند.

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: سلاحی که رزمندگان اسلام در اختیار داشته و دیگران ندارند سلاح ایمان است. برگ برنده جبهه مقاومت این است که با سلاح عقیده به میدان می‌روند.

انتهای پیام/م

 حل مشکلات مردم با مدیریت جهادی مسئولان 

 

برچسب ها: هفته دولت ، استیضاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.