سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جام حذفی؛

نمایندگان فارس به دیدار حریفان می روند

راه صعود قشقایی و فجر در جام حذفی، از تیم‌های دسته دویی می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فجر شهید سپاسی شیراز، از ساعت ۱۷ روز شنبه دهم شهریورماه در ورزشگاه عطر سیب تهران میهمان مقاومت تهران است.

زردپوشان شیرازی در حالی رودرروی نماینده تهران قرار می‌گیرند که لیگ دسته یک فوتبال را با نتایج مناسبی آغاز نکردند و با ۲ تساوی، یک شکست و ۲ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیم مقاومت تهران هم قرار است در هفته نخست لیگ دسته ۲ فوتبال کشور هفدهم شهریورماه به مصاف راه آهن تهران می‌رود و بازی با فجر، دیدار تدارکاتی مناسبی برای حضور در آن مسابقات بحساب می‌آید.

شبیر بهروزی و کمک‌هایش محمد فتحی و علی رعیت این بازی را قضاوت می‌کنند.

تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده فارس در مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال هم، ساعت ۱۸ روز شنبه به میزبانی ورزشگاه عضدی رشت مقابل میزبان دسته دویی خود، داماش گیلانیان صف آرایی می‌کند.

شاگردان طالبی پس از برد شیرین هفته سوم رقابت‌های دسته یک فوتبال مقابل پرسپولیس پاکدشت، این بار قصد دارند با شکست داماش، راهی دور بعد جام حذفی شوند.

داماش گیلانیان پس از این مسابقه، یکشنبه ۱۷ شهریورماه در هفته نخست لیگ دسته ۲ فوتبال باشگاه‌های کشور با ایران جوان بوشهر دیدار می‌کند.

قضاوت دیدار داماش گیلانیان و قشقایی شیراز را رضوان سرشار و کمک‌هایش محمد شاکر و بابک قلی زاده بر عهده خواهند داشت.

تیم‌های پیروز دور یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور، در مرحله چهارم این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های لیگ برتری در تاریخ ۲۲ و ۲۳ شهریور برگزار می‌شود، مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/ن

دیدار نمایندگان فارس با حریفان در جام حذفی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.