سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی:داور نتوانست بازی را به خوبی مدیریت کند/ در نیمه دوم چیزی به نام فوتبال وجود نداشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:داور نتوانست دیدار ۲ تیم پیکان و استقلال خوزستان را به خوبی مدیریت کند و این موضوع سبب شد تا در نیمه دوم چیزی به نام فوتبال درون زمین مشاهده نکنیم.

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان در گفت و گو  با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت:سازمان لیگ برتر فوتبال باید به فکر باشد تا دیدارهای فوتبال کشورمان بهتر مدیریت شود. به واسطه این قبیل مشکلات ما نتوانستیم دیدار فوتبالی خوبی را برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان به نمایش بگذاریم و به شدت رویاروی 2 تیم دچار تنش ، سر و صدا و مشکلات بسیار بود.

جلالی ادامه داد: حتی در نیمه دوم چیزی به نام فوتبال وجود نداشت و تمامی افراد نسبت به تصمیمات تیم داوری اعتراض داشتند. داور نتوانست دیدار را به خوبی مدیریت کند .سازمان لیگ باید در تفکر می بود تا افراد مطمئن تری را برای قضاوت انتخاب کند  تا با این چنین شرایطی برای مثال در دیدار تیم های پیکان و تیم استقلال خوزستانشاهد آن نباشیم.در نیمه اول دیدار چندین موقعیت داشتیم و باید گلزنی می کردیم.دیدار به دلیل مشکلات داوری اما از ریتم خارج شد.

جلالی در ارتباط با عملکرد ضد فوتبالی تیم پیکان برابر استقلال خوزستان گفت:هر کسی نسبت به نظر خود توانایی اظهار نظر دارد .اگر تیم پیکان ضد فوتبال بود بی شک تیم استقلال خوزستان عملکری فوق ضد فوتبالی را به نمایش گذاشت.افرادی هم که اظهار داشتند من دستور به عملکرد ضد فوتبالی تیمم نقشی را داشتم بسیار کم لطفی کردند و کسی حق ندارد نظری را بدین شکل بدهد.در نیمه دوم ریتم فوتبالی دیدار از بین رفته و تمامی این مشکلات به دلیل عملکرد بد تیم داوری بود.هر 2تیم در نیمه دوم دیدار  ریتمی به هم ریخته و شبیه به هم را به نمایش گذاشتند و تفاوت آن چنانی مشاهده نمی شد.

جلالی درباره عملکرد تیم فوتبال پیکان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال  گفت:ما در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر تنها موفق به کسب یک پیروزی شده بودیم  و تیم پیکان به شدت تحت فشار بود و تیم فوتبال استقلال نیز به شدت در تلاش بود تا در این دیدار پیروز میدان باشد.تیم پیکان نیز در دیدار برابر گسترش فولاد نیز توانسته بود در تمام طول 90 دقیقه عملکرد بهتری را داشته باشد اما در پایان نتوانستیم پیروز میدان باشیم.زمانی که ذهن بازیکن و کادر فنی نسبت به این نتایج مورد آزار و اذیت قرار گیرد دیگر نمی تواند عملکرد خوبی را داشته باشد .داوری نیز عملکرد خوبی را از خود ارائه نکرد و دلیلی برای به هم ریختگی و پیگیری کامل عصبی هر 2 تیم در جریان بازی بود.

جلالی در پایان افزود : حضور عصبی بازیکنان هر 2 تیم و نبود مدیریت سبب افت کیفی دیدار شد.ما برای اولین بار در تلاش بودیم تا با ایده هایی نوین در خط حمله حاضر برابر تیمی حاضر شویم و سعی می کنیم به روی این قبیل ایده ها بیشتر تمرکز کنیم. ما تنها 2 هفته به روی تاکتیک جدید تمرکز کرده بودیم و در نیمه اول دیدار نتیجه آن را نیز مشاهده کردیم.


بیشتر بخوانید:شیعی: فوتبال با عدالتی میان ۲ تیم پیکان و استقلال خوزستان برگزار شد/کی روش فردا باز خواهد گشت


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی پیکان پس از پیروزی برابر تیم فوتبال استقلال خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.