مدیر عامل باشگاه فوتبال پیکان گفت:فوتبال با عدالتی میان تیم فوتبال پیکان و استقلال خوزستان برگزار شد و توانستیم موقعیت‌های گلزنی فراوانی در این دیدار داشته باشیم.

محمود شیعی مدیر عامل باشگاه فوتبال پیکان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: حق امروز تیم فوتبال پیکان پیروزی برابر حریف بود و از سویی دیگر اما تیم فوتبال  جوان استقلال خوزستان قابل تجلیل است و  در طول 90 دقیقه دیدار توانستند ما را درون زمین آزار دهند.

شیعی در ادامه اظهار کرد:امروز فوتبال با عدالتی میان 2 تیم برگزار شد و ما توانستیم موقعیت های گلزنی فراوانی را مقابل رقیب خود  تیم فوتبال استقلال خوزستان رقم بزنیم.

مدیر عامل باشگاه فوتبال پیکان درباره ی عملکرد داوری دیدار گفت:به طور حتم در ارتباط با کارت زرد ها و برخی از حواشی درون زمین از ناظر دیدار درخواست بررسی داریم ولی باید بگویم داور برای هر 2 طرف سوت زد و به ضرر تیمی عمل نکرد.

شیعی درباره ی درآمد زایی باشگاه پیکان از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت:در حال حاضر پولی از سازمان لیگ برتر دریافت نکرده ایم.سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان توانسته قرار داد خوبی را با حامیان مالی برقرار کند و در صورت جاری شدن می تواند برای تمامی باشکاه ها خوب باشد.سال گذشته نیز درآمدی را از سوی سازمان لیگ برتر نداشتیم تمامی رقم قید شده از سوی سازمان لیگ به دلیل طلب هایمان گرفته شد.سازمان لیگ  برتر برای یافتن و عقد قرار داد حامی مالی امسال خود دست به کار شده  و قرار داد امسال برای دوره های آینده لیگ برتر قابل افزایش است و من نیز قرار داد را دیدم.ما قسمتی از برنامه هایمان نسبت به درآمد از سوی سازمان لیگ برنامه ریزی کرده ایم در صورتی که این مبلغ پرداخت نشود به شدت اذیت خواهیم شد.

شیعی در ارتباط با بازگشت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از آن جایی که من اطلاع دارم و در گفت و گو هایی با تاج ، رئیس فدارسیون فوتبال داشتم کارلوس کی روش به کشور به احتمال فراوان فردا ( جمعه)  بازخواهد گشت و به طور حتم برای بازی های آسیایی امارات متحده عربی همراه با تیم ملی فوتبال کشورمان خواهد بود.گفتنی است که مشکلات مالی کی روش نیز حل شده و هیچ مانعی از لحاظ مشکلات مالی برای بازگشت او وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه پیکان ادامه داد:احتمال می دهم در اواسط هفته آینده وضعیت حضور کی روش در تیم ملی فوتبال کشورمان به صورت کلی مورد بررسی قرار گیرد و ان شاالله کی روش در تیم ملی کشورمان حضور داشته باشد تا بتوانیم در بازی های آسیایی امارات متحده عربی حضور یابییم.

شیعی در ارتباط با بی اطلاعی از برخی مسائل تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:تمامی مسائل درباره با کارلوس کی روش از سوی تاج ،رئیس فدارسیون فوتبال پیگیری می شود .


بیشتر بخوانید:شاگردان دایی ۳ امتیاز از دست رفته را پس گرفتند/ کی روش، فرشته نجات سپاهان شد


انتهای پیام/

اظهارات شیعی پس از برد پیکان برابر استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار