سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال؛

شکست ارژنی‌ها مقابل نماینده قم

تیم ارژن شیراز دومین شکست این فصل خود را مقابل سوهان محمد سیما قم متحمل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هشتم مسابقات دسته برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور ساعت ۱۸ امروز یک دیدار در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و سوهان محمد سیما با نتیجه نزدیک ۳-۲ میهمان خود ارژن شیراز را از پیش رو برداشت.

در این بازی ارژنی‌ها نیمه نخست را با تک گل میثم برمشوری به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم میزبان با گل‌های علیرضا وفایی و روح الله ایثاری پیش افتاد.

در ادامه ارژن توسط میثم برمشوری به گل تساوی دست یافت، اما این پایان کار نبود و روح اله ایثاری در دقایق پایانی گل سوم و برتری نماینده قم را وارد دروازه ارژن کرد.

سرمربی ارژن پس از این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: دیدار مقابل نماینده قم همیشه مشکل بوده، اما بازیکنانم وظایف خود را به بهترین شکل انجام دادند و می‌توانستیم با نتیجه تساوی و کسب یک امتیاز بازی از زمین خارج شویم، ولی شانس با ما یار نبود و مقابل تیم خوب سوهان محمد سیما نتیجه را واگذار کردیم.

شاگردان حمید کمالی با این شکست و ۱۴ امتیاز و پیش از برگزاری سایر بازی‌های هفته هشتم که جمعه برگزار می‌شود، در مکان سوم جدول رده بندی قرار قرار گرفتند و سوهان محمد سیما قم به رده دوم صعود کرد.

علی حفیظی و امیر مختار رودساز قضاوت مسابقه سوهان محمد سیما قم و ارژن شیراز را بر عهده داشتند.

تیم ارژن در هفته نهم جمعه ۱۶ شهریورماه میزبان شهرداری ساوه است.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم فوتسال ارژن شیراز و سوهان محمد سیما قم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.