سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در اصفهان ۱۴۰۰ باید بخش بزرگی از سفرها با دوچرخه انجام شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردای اصفهان با اشاره به لزوم اتخاذ راهکارهای مناسب و خلاقیت برای توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در کلانشهر اصفهان بیان کرد: در اصفهان ۱۴۰۰ باید بخش بزرگی از سفرها با دوچرخه انجام شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، علیرضا صلواتی  معاون حمل و نقل و ترافیک شهردای اصفهان امروز در همایش دوچرخه سواری و مانور شهری موتورسواران قانونمند اظهار داشت: پلیس دوچرخه سوار در راستای توسعه فرهنگ دوچرخه سواری، کاهش ترافیک و آلودگی هوا پیش از هر جا در اصفهان تشکیل شد و این افتخاری برای این شهر محسوب می‌شود که باید برای ادامه این راه تلاش کنیم.

وی با اشاره به لزوم اتخاذ راهکارهای مناسب و خلاقیت برای توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در کلانشهر اصفهان بیان کرد: در اصفهان ۱۴۰۰ باید حداقل 10 درصد از سفرها با دوچرخه انجام شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه کیفیت ایستگاه های دوچرخه در آینده بهبود یابد، گفت: قصد داریم با طراحی ایستگاه های مدرن و جدید دوچرخه بر زیبایی شهر بیفزاییم و در این زمینه از استانداردها عدول نمی کنیم.

 

انتهای پیام/م

برگزاری همایش دوچرخه سواری و مانور شهری موتورسواران قانونمند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
دوچرخه سوارها در اصفهان در معرض تصادف با اتومبیل ها - گرد و خاک شدید - گازهای مسموم اگزوزها - و صدای ناهنجار موتورسیکلتها هستند، برای این ناهنجاری ها فکری بکنید.