فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ما با افتخار آمادگی خود را برای همکاری با ارگان های مربوطه اعلام می داریم و تمام تلاش های خود خواهیم کرد که فرهنگ استفاده از دوچرخه را در بین عموم شهروندان اصفهانی رواج دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلامپویش مردمی ترافیک شهر اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز در همایش دوچرخه سواری و مانور شهری موتورسواران قانونمند اظهار داشت: شهر اصفهان به شهر دوچرخه سواری معروف است، هم جغرافیا و هم پیشینه شهر توجه به فرهنگ دوچرخه سواری را بیشتر می کند.

وی افزود: برای کاهش آلودگی هوا و آرامش مردم باید به دوچرخه سواری اهمیت داده شود زیرا دوچرخه سواری ما را به مقصد و سلامت می رساند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه باید از فرهنگ استفاده از خودروی تک سرنشین دور شویم، گفت: آلودگی هوا، ماشین های تک سر نشین، بیماریهای قلبی، تنبلی و کم تحرکی و... همه و همه باعث آن می شود که لزوم فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه افزایش یابد.

وی افزود: ما با افتخار آمادگی خود را برای همکاری با ارگان های مربوطه اعلام م‌یداریم و تمام تلاش های خود خواهیم کرد که فرهنگ استفاده از دوچرخه را در بین عموم شهروندان اصفهانی رواج دهیم.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش دوچرخه سواری و مانور شهری موتورسواران قانونمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.