سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار هجدهمین دوره جشنواره تئاتر پسامهر در فسا

هجدهمین دوره جشنواره تئاتر پسامهر در فسا آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان فسا گفت: هجدهمین دوره جشنواره استانی تئاتر پسامهر با نمایش کارگر به کارگردانی فاطمه پارسانژاد از فسا در سالن استاد سیروس خورشید آغاز به کارکرد.

وی افزود: برای برگزاری این جشنواره بیش از ۳۰ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد که پس از داوری ۸ اثر نمایشی از شهر‌های صفاشهر، مرودشت، نی ریز، استهبان، داراب و فسا به مرحله نهایی راه یافتند و به مدت سه روز با هم به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان فسا افزود: در اولین روز از این جشنواره نمایش «زندگی خصوصی یک نفر» به نویسندگی هادی امامی مقدم و کارگردانی مشترک احمدمرادی و اشکان امیدوار از مرودشت و نمایش «بوی گندم» به نویسندگی مرتضی شاه کرم و کارگردانی پرستو هوشمند از صفاشهر در خانه تئاتر استادسیروس خورشید به اجرا درآمد.

وی ادامه داد: داوری این دوره از جشنواره پسامهر را رحیم هودی، عبدالعلی نیکومنش، محسن تنها و سیروس خورشید برعهده دارند که که پس از سه روز داوری انتخاب گروه‌های نمایشی و نفرات برتر در زمینه‌های مختلف مراسم اختتامیه این جشنواره عصر روز جمعه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و هنرمندان برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه آموزش بازیگری و کارگردانی به صورت تئوری و جلسه نقد و بررسی به شکل درس و گفتار و آموزش از دیگر برنامه‌های جنبی هجدهمین دوره جشنواره استانی تئاتر پسا مهر در فسا است.

انتهای پیام/ن

جشنواره تئاتر پسامهر در فسا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.