سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل برخی مشکلات با تعامل بین ادارات و سمن‌ها

نماینده سازمان‌های مردم نهاد خوزستان گفت: تعامل بین دستگاه‌ها و ارگان‌های اداری استان با سمن‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات این سازمان‌ها را در مواقع بحران حل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سیروس داوودی، نماینده سازمان‌ های مردم نهاد خوزستان بیان داشت: سازمان های مردم نهاد باید معرفی شوند و رسانه ها تعامل بیشتری در این زمینه داشته باشند تا بحث مطالبه گری که مهم ترین مسئله سمن ها است، محقق شود.

وی افزود: سمن ها در بحث آسیب های اجتماعی فعالیت دارند و محیط زیست، اقتصاد و جامعه سه رکن توسعه پایدار هستند که در این میان، سازمان های مردم نهاد در رکن سوم آن یعنی جامعه توجه دارند.

داوودی بیان داشت: بیش از 400 سمن در خوزستان مجوز استانداری را دارند که در بحث های مختلف از جمله محیط زیست، امور اجتماعی، امور فرهنگی، منابع طبیعی و آسیب های اجتماعی فعالیت داشته و در بحث توانمندسازی، ترک مواد مخدر، آموزش، اشتغال خانواده های حاشیه نشین و بهداشت و سلامت، برگزاری کارگاه های آموزشی فعالیت می کنند.

   نماینده سازمان‌ های مردم نهاد خوزستان گفت: دولت به فراخور موضوعات مختلف اجتماعی بودجه هایی را تزریق می کند که بخشی از آن از سوی امور اجتماعی استانداری و برخی از سوی ارگان ها در اختیار سمن ها گذاشته می شود ولی مشکلات زمانی ایجاد می شود که برخی ادارات سمن ها را همراهی نمی کنند.

انتهای پیام/م

حضور سمن ها در حل مشکلات 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.