سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر فوتسال بانوان؛

پارس آرا در پی تداوم پیروزی‌های خود

در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان، پارس آرا شیراز میهمان استقلال ساری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، پارس آرا شیراز که با سه برد پیاپی عملکرد قابل قبولی را از خود برجای گذاشته، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه نهم شهریورماه به مصاف استقلال ساری می‌رود که در ۳ بازی گذشته، هیچ امتیازی کسب نکرده است.

برزگر سرمربی تیم پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: این هفته به مصاف تیم استقلال ساری میرویم که تا هفته گذشته خبر از انحلال آن میرفت، ولی این هفته اعلام شد که این تیم روبه روی ما بازی خواهد کرد.

برزگر با بیان این که تیم استقلال ساری هم اکنون وضعیت بهتری نسبت به هفته‌های نخست دارد گفت::استقلال ساری در ابتدا به دلیل مشکلات مختلف وضعیت مساعدی نداشت، ولی نمیتوان با این دید روبه روی این تیم حاضر شد چرا که بازیکنان جدیدی را اضافه کرده و با انگیزه بیشتری پا به میدان میگذارند، به همین دلیل ما به هیچ وجه این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.

وی افزود: تمام بازیکنان را آمادگی کامل در اختیار داریم و برای کسب بهترین نتیجه به ساری خواهیم رفت.

قضاوت این دیدار را لیلا ویسی و سمیه طاهری بر عهده دارند.

تا پایان هفته سوم این مسابقات، تیم پارس آرا با ۹ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته و استقلال ساری بدون کسب امتیاز در رده دهم جای گرفته است.

انتهای پیام/ن

دیدار پارس آرا شیراز و استقلال ساری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.