سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان غربی:

معابر کولبری تعطیل شد و دیگر فراموش کنید که باز شود

استاندار آذربایجان غربی از تعطیل شدن معابر کولبری خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در مراسم آغاز عملیات اجرایی راه اصلی ۴خطه نقده - پیرانشهر -تمرچین که با حضور مسئولان و اهالی منطقه در سه راهی جلدیان با اعلام اینکه معابر کولبری تعطیل شد و دیگر فراموش کنید که باز شود، افزود: معبر کولبری در بازارچه‌های رسمی ادغام شد و برای ساماندهی و امنیت مرز‌ها و جلوگیری از کالای قاچاق، این موضوع منتفی شده و مردم دیگر کولبری را فراموش کنند و بجای آن از کارت‌های الکترونیکی مرزی استفاده کنند.

شهریاری افزود: ما ۱۵ هزار کولبر در منطقه با کارت کولبری داشته ایم که الان ما برای ۵۵ هزار نفر کارت الکترونیک صادر کردیم و ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان شارژ در ماه شارژ می شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین گفت: دولت در موضوع واگذاری سهیمه سوخت مرزنشینان هم در کنار واریز ماهیانه مبلغ فوق، بیمه کردن روستا‌های ساکنین نوار مرزی هم در دستور کار قرار گرفته است.

شهریاری تاکید کرد: تمام هم و غم مسوولان کشوری و مدیریت عالی استان توزیع عادلانه امکانات و برخورداری مردم از همه امتیاز‌های موجود و رعایت عدالت است.

 

انتهای پیام/ی

 

آخرین جزییات از معابر کولبری

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.