شهردار ارومیه از قطع نشدن اضافه کاری پرسنل شهرداری خبر داد.

اضافه کاری پرسنل شهرداری قطع نشده است / هر سه ماه یک بار پرداخت خواهد شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ محمد حضرت شهردار ارومیه دوشنبه شب در جلسه شورای شهرداری اداری افزود:اضافه کاری پرسنل شهرداری قطع نشده است و هر سه ماه یک بار پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد:فقط نوع پرداخت عوض شده، چراکه اضافه کاری کمک حال حقوق پرسنل است و به محض فروش املاک مزایده‌ای پرداخت می‌شود.

شهردار ارومیه بیان کرد: مدیران باید اضافه کاری را بر حسب کارکرد پرسنل بدهند که چرا این امر باعث انگیزه کشی کارکنان پرتلاش است.

حضرت افزود:حقوق سازمان‌های درآمدزای شهرداری مثل سایر سازمان‌ها به صورت متمرکز پرداخت خواهد شد، چرا که باعث تبعیض از دیدگاه پرسنل شده است.

شهردار ارومیه گفت:لایحه درآمد‌های پایدار شهردار که از دولت تصویب و هزینه آن نیز از سوی دولت تامین شده است نوید روز‌های خوب برای شهرداری‌ها را می‌دهد

وی ادامه داد:این لایحه در ماه‌های مهر و آبان پیش بینی می‌شود به صحن مجلس برود.

حضرت پور با اشاره به اینکه مدیران شهرداری نباید با کارمندان خود بیگانه باشند افزود:مدیران تافته جدابافته نیستند اگر عدم ارتباط مدیران با پرسنل ادامه پیدا کند عذرشان را خواهم ساخت

شهردار ارومیه گفت:برخی مشکلات مهم شهرداری از این خلا ارتباط بین مدیر و نیرو است، چرا نتوانستند با دلسوزی روند شهرداری را برای پرسنل شهرداری تبیین کنند.

عدل دوست، قائم مقام شهردار و معاون شهرسازی نیز در این جلسه گفت:صدور پروانه در شهرداری با توجه به وضعیت اقتصادی موجود مردم کاهش یافته است.

وی ادامه داد:مردم منتظر تثبیت شرایط هستند و ساخت و ساز با توجه به افزایش مصالح ساختمانی در رکود بسر می‌برد.

انتهای پیام/ی

برگزاری جلسه شورای اداری شهرداری

برچسب ها: شهرداری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.